۰ ویژگی برتر که به فروش آپارتمان تهران شما کمک می‌کند را در زیر می خوانیم.
سایت خرید ملک amlakee.com در حدود ۲۰ ویژگی را که یک خانه باید برای خریداران داشته باشد و دلیل اطلاع فروشندگان از این ویژگی‌ها را آنالیز می‌کند.

در هنگام فروش آپارتمان تهران خود، شما می‌توانید بیشتر ویژگی‌های مورد نظر خریداران آینده‌ نگر را در راس استراتژی فروش خود داشته باشید.

چه چیزی ۲۰ ویژگی ضروری آپارتمان برای خریداران را ارزشمندتر نشان می‌دهد و فروش آپارتمان تهران را ساده تر میکند؟

ویژگی‌های عملی مانند گرمایش مرکزی، شیشه دوجداره، امنیت خانه و فضای باغ در بالای این لیست قرار داشت، درحالی‌که اتصال به پهنای باند قابل‌اعتماد برای اولین بار جزو ۵ مورد اول قرار گرفت – در سال گذشته در جایگاه هشتم قرار داشت. این نشان‌دهنده تغییر و پیشرفت تکنولوژی در دنیایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم، که در آن اینترنت پرسرعت یک کالای ضروری است نه یک کالای لوکس و در فروش آپارتمان تهران تاثیر گذار است.

علاوه بر این، سیگنال واضح تلفن همراه و نرخ خوب کارایی انرژی، برای اولین بار جزو ۱۰ ویژگی برتر قرار گرفت. در مقابل، همسایگان صمیمی (رتبه نهم، در سال گذشته رتبه دوازدهم) و دسترسی به راهرو یا فضای پارکینگ اختصاصی (رتبه پنجم، در سال گذشته، رتبه نهم) هر دو ازنظر رتبه‌بندی کاهش داشته‌اند.

اهمیت یک آپارتمان گرم و حفظ گرما در آن

دو ویژگی مهم که در لیست موارد مهم در فروش آپارتمان تهران مهم وجود دارد و از حاشیه راحتی برخوردار است، حرارت مرکزی و شیشه دوجداره (به ترتیب ۸۲٪ و ۸۰٪) هستند. البته امنیت، یک مسئله کلیدی تقریباً برای تمام خریداران است و با ۷۴ درصد ثابت می‌کند که وجود در و پنجره‌های امن ضروری است. فضای سبز یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب، مخصوصاً در میان خریداران خانوادگی است، و ۶۹ درصد از افراد آن را موردتوجه قرار داده‌اند که این تاثیر مستقیم فضای سبز بر فروش آپارتمان تهران را نشان میدهد.

اهمیت در حال افزایش فن‌آوری در خانه نیز با توجه به این واقعیت که “اتصال خوب و قابل‌اعتماد به یک پهنای باند به‌اندازه کافی قوی برای پخش فیلم‌ها و تلویزیون (۵۹%)”، “تعداد زیاد پریزهای برق” (همچنین ۵۹%) و ” سیگنال واضح و قابل‌اعتماد تلفن همراه” (۵۳٪) در فروش آپارتمان تهران موثر است، همه این‌ها ۱۰ جایگاه اول را به خود اختصاص داده‌اند که شامل دسترسی خوب به فروشگاه‌های محلی و امکانات رفاهی (۵۸٪)نیز است.

در رتبه‌های پایین‌تر لیست، اما حداقل با توجه به تقریباً نیمی (یا بیش از نیمی از) پاسخ‌دهندگان، به وجود حداقل دو توالت و حمام اهمیت می‌دهند. یک کابین دوش، عایق دیواری حفره‌ای، یک اتاق نشیمن به‌اندازه کافی بزرگ برای یک تلویزیون بزرگ صفحه تخت، یک گاراژ، یک اتاق غذاخوری، یک تلفن ثابت و یک دیگ بخار جدید یا سیستم گرمایش مرکزی، بقیه‌ی لیست را پر می‌کنند.

ویژگی‌های معمولی که باید داشته باشند

با توجه به ۱۹% تمایل آن‌ها به داشتن گلخانه در خانه‌ی جدیدشان، به‌احتمال‌زیاد خریداران کمتر به داشتن آن مشتاق هستند، درحالی‌که طبقه‌های چوبی (۱۳%)، مدارس محلی خوب (۱۳%)، فضاهای باز (۹%) و ویژگی‌های دوره (۵٪) اولویت‌های کمتری داشتند – در برخی موارد شگفت‌آور است.

ما به‌طور منظم در مورد روند افزایش کف‌پوش چوبی و فضاهای پذیرایی باز، و همچنین اهمیت بودن در یک حوضه آب‌وهوایی خوب می‌شنویم، اما به نظر می‌رسد این ویژگی‌ها هنوز در لیست جایی ندارند.

راهکارهایی برای فروش آپارتمانراهکارهایی برای فروش آپارتمان تهران

نیاز به عاقل بودن در اولویت‌های جدید

درحالی‌که بعضی از ویژگی‌ها در لیست همواره باید باقی بمانند، بعضی از آن‌ها انعطاف‌پذیرتر هستند – باوجود اولویت‌های جدید در حال ظهور، بعضی از ویژگی‌ها از لیست خارج می‌شوند. برای مثال، اتصالات و بهره‌وری انرژی در حال حاضر عامل اصلی بسیاری از خریداران هستند، درحالی‌که تحقیقات بالا نشان می‌دهد که تعداد پریزهای برق در یک خانه نسبت به دسترسی راحت به امکانات محلی، بسیار مهم‌تر است.

درعین‌حال، سرعت‌بالای پهنای باند نیز به‌آرامی در حال حرکت به بالای لیست است و نسبت به سال گذشته سه پله ارتقا داشته و برای ۵۹% از خریداران مهم است؛ در دنیای نتفلیکس، Now TV و آمازون پرایم، سیستم‌عامل‌های محبوب در میان خریداران باز اول هستند، و توانایی پخش آسان، بسیار مهم است – پس خریداران بعد به دنبال سیگنال‌های پهنای باند با سرعت‌بالا برای مقابله با تقاضاهای جاری خود هستند.

خوشبختانه، بسیاری از ۱۰ ویژگی برتر لیست قابل‌دسترسی هستند. این احتمال بسیار زیاد است که خانه شما دارای حرارت مرکزی، شیشه دوجداره، درب و پنجره‌های ایمن باشد و اگر خانه‌ی طبقه پایین تخت باشد، فضای باغ نیز وجود دارد. اتصالات پهنای باند خوب و قابل‌اعتماد در سراسر کشور گسترده‌تر هستند، هرچند ارتباطات هنوز هم در مناطق روستایی یا فضای بیرونی مشکل است.

به‌علاوه، بیشتر خانه‌ها، پریزهای برق زیاد برای همه وسایل فنی دارند. مغازه‌ها و امکانات محلی یک ویژگی مشترک در شهرها، شهرستان‌ها و روستاها هستند، بنابراین شانس خوبی وجود دارد که آپارتمان شما، تا زمانی که به‌طور کامل تبلیغ نکرده باشید، بتواند این ویژگی را به خریداران ارائه دهد.

همچنین اگر شما در یک مجتمع مسکونی یا حومه شهر اقامت داشته باشید شانس خوبی وجود دارد که بتوانید یک پارکینگ یا فضای پارکینگ اختصاصی ارائه دهید – تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که در هنگام خرید یک خانه جدید پارکینگ‌های خیابانی جزو سه ویژگی برتر لیست بایدها است.

سیگنال قابل‌اعتماد و واضح تلفن همراه، مانند سرعت‌بالای پهنای باند، از کنترل شما خارج است، اما اکثر مناطق انگلستان هم‌اکنون این ویژگی را دارا می‌باشند. درعین‌حال، با توجه به عایق‌بندی درست خانه شما، می‌توان به نرخ خوب بهره‌وری انرژی رسید، شیشه‌های دوجداره روی تمام پنجره‌ها نصب‌شده و دیگ بخار خوب و مؤثر و سیستم گرمایش مرکزی در محل قرارگرفته‌اند.

در کل، شما باید یک خانه با تعداد زیادی از ویژگی‌های لیست موردنظر داشته باشید، که به‌نوبه خود، شانس شما را برای فروش آپارتمان تهران به قیمت مناسب بهبود می‌بخشد.

راهکارهای فروش آپارتمانراهکارهای فروش آپارتمان تهران

چگونه به‌سرعت آپارتمان خود را در این بهار بفروشیم

سایت خرید ملک amlakee.com چگونگی فروش آپارتمان تهران را به صورت سریع در امسال، با استفاده از مزیت روزهای طولانی و هوا بهتر بررسی می‌کند.
بهار و تابستان – فصل علف‌های هرز، نان صاف، تولد دوباره و تجدید حیات – همچنین زمان خوبی برای فروش آپارتمان تهران شما است.

در حقیقت، به‌طور سنتی به دلیل هوای گرم و روزهای طولانی، زمانی است که اکثر مردم به دنبال فروش آپارتمان تهران خود هستند.

درنتیجه، احتمالاً بازار در این زمان از سال رقابتی است. اما با سه روز تعطیلات آخر هفته طولانی ‌مدت در چند ماه آینده، احتمالاً علاقه‌مندان زیادی از خریداران آینده‌نگر وجود دارد و شما می‌توانید با در لیست نیاوردن آپارتمان خود آن‌ها را از دست بدهید.

برای بهبود شانس فروش آپارتمان تهران ، گام‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید در جهت ایجاد جذابیت بیشتر در خانه خود داشته باشید. اگرچه غروب‌های روشن‌تر و افزایش ساعات آفتاب باعث جذابیت بازدید خانه شما می‌شوند، اما همچنین می‌توانند معایب خانه شما را نیز نشان دهند، این معایب می‌تواند شامل گوشه‌های گردوخاک گرفته، کف‌پوش‌های چوبی ضعیف، دیوار پوش‌های سؤال‌برانگیز یا تابلوهای خم ‌شده شود.
اگر بخواهید بهار امسال در بازار رقابتی خانه خود را به فروش برسانید، باید بهترین وجهه از خانه خود را نشان دهید، و در اینجا راه‌هایی برای افزایش سرعت فروش آپارتمان تهرانوجود دارد.

راهرو را مرتب کنید

راهرو یکی از اولین قسمت‌های آپارتمان است که خریدار در بازدید مشاهده می‌کند، بنابراین نباید از اهمیت آن غافل شد. اغلب راهروها نامرتب هستند – با کفش‌ها، دوچرخه، کت و کیسه – اما یک راهرو یا سالن ورودی بی‌نظیر می‌تواند اولین حس اشتباه بازدیدکننده را به همراه داشته باشد.

از بین بردن اولین حس منفی آسان نیست، بنابراین با برداشتن ژاکت‌ها و کفش‌ها از جلوی در ورودی، از منظم بودن راهرو مطمئن شوید. این موارد ممکن است “یک‌بار در سال” اتفاق بیفتد که با استفاده نکردن از آن، خانه را مسدود می‌کند.

نکات مهم برای فروش آپارتمان تهراننکات مهم برای فروش آپارتمان تهران

اجازه دهید نور وجود داشته باشد

برای فروش آپارتمان تهران ، سعی کنید که آپارتمان خود را در نور طبیعی غرق کنید – یک هدف بسیار قابل‌دسترس در بهار – به جذب مشتریان کمک می‌کند، و یک فضای خنک و پوچ به‌جای یک فضای تیره و تاریک ایجاد می‌کند. همچنین این امر به خریداران در هنگام تابستان پتانسیل خانه را نشان می‌دهد.

آب‌وهوا همیشه خوشایند نیست، حتی در فصل بهار، بنابراین اگر در روزهای تاریک بازدید دارید، از لامپ‌های کم‌مصرف و لامپ برای ایجاد یک فضای خانگی استفاده کنید.

از گل ‌ها برای رنگ دهی استفاده کنید

بهار  و تابستان فصل گل‌های زیبا و رنگارنگ است، استفاده از آن‌ها در بهبود شانس فروش آپارتمان تهران شما مفید است. درحالی‌که بوی نان تازه پخته‌شده و یا یک دسته‌گل به هنگام خوش‌آمد گویی به بازدیدکنندگان کمی حس اجبار ایجاد کند، قرار دادن یک دسته از گل لاله یا نرگس زرد در آشپزخانه و یا اتاق نشیمن به‌اضافه کردن رنگ و طراوت کمک می‌کند.
اگر فضای باغ دارید، گل‌های جدیدی بکارید تا همه ‌چیز زیباتر شود یا از آن‌هایی که دارید مراقبت کنید. یک باغ گل در شکوفه کامل، تصاویر مثبت را ایجاد می‌کند و به‌احتمال ‌زیاد موجب رضایت خریداران خواهد شد.

باغ خود را نادیده نگیرید

صحبت از فضای باغ، می‌تواند اسلحه اصلی فروش آپارتمان تهران شما در بهار باشد، زمانی که جهان طبیعی هرگز ظاهر دقیق‌تری ندارد. اگر در جلو و عقب باغ دارید، این می‌تواند اولین و آخرین چیزی باشد که خریداران بتوانند از خانه شما ببینند. با توجه به اهمیت اولین و آخرین تأثیر، این چیزی است که نیاز به شگفت ‌زده کردن خریداران دارد.

بیشتر خریداران در مورد یک ملک در حدود پنج دقیقه ذهن خود را درگیر بازدید می‌کنند، که باعث اهمیت بیشتر جلوه چمن جلویی، باغ و یا پارکینگ شما می‌شود. نگهداری از باغ، زمان، تلاش و پول زیادی نمی‌خواهد، اما پاداش‌های آینده آن در فروش آپارتمان تهران می‌تواند بسیار زیاد باشد.

اطمینان حاصل کنید که علف‌های هرز برداشته ‌شده‌اند، چمن‌ها در وضعیت بی‌نظیری دیده می‌شوند، گل‌ها هرس شده‌اند، کف‌پوش ها پاک سازی شده اند و نهرها و زهکشی‌ها خالی هرگونه آسیبی هستند.

اگر دیوارهای خارجی خانه شما – اولین چیزی که در نظر مشتری‌ها می‌آید – به نظر خسته و تحت تأثیر آب‌وهوا می‌رسد، یک تعمیر سریع برای به‌روز کردن آن در نظر بگیرید.

چگونگی فروش آپارتمان تهرانچگونگی فروش آپارتمان تهران

کارهای دم دستی را انجام دهید

کارهای کوچک دم دستی ساده‌ترین راه‌ کنار گذاشتن و خاموش کردن است، اما این کار خرت ‌و پرت‌ها را  مرتب می‌کند که می‌تواند در شانس فروش آپارتمان تهران شما نسبت به پروژه‌های بازسازی بزرگ تغییر کلی ایجاد کند.

خریداران احتمالی هرگونه نقص کوچکی را در نظر خواهند گرفت، بنابراین یک رنگ کردن سریع، مرتب کردن به‌هم‌ریختگی و تمیز کردن خانه در بهار، می‌تواند به شما کمک کند تا خانه مثل یک خانه نو به نظر برسد و فروش آپارتمان تهران راحت تر اتفاق بیوفتد چون بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا خانه را برای خودشان تصور کنند، درحالی‌که حس فضای اضافی را نیز ایجاد می‌کند.

تخته‌های چوبی را بشویید، گرد و غبار را پاک کنید، اتاق پذیرایی را تمیز کنید و مطمئن شوید که آشپزخانه / ناهارخوری شما تمیز و خوشایند است. همه این‌ها باید شانس شما را برای فروش آپارتمان تهران سریعا بالا ببرند.

اقدامات آشکار را انجام دهید

تمیز کردن خانه قبل از بازدید در فصل بهار و تابستان، تمیز کردن پنجره، آینه، میز کار و سطوح، مرتب کردن و اطمینان از اینکه خانه شما بیش ‌از حد شخصی نیست، همه این‌ها نسبتاً واضح به نظر می‌رسد، اما بسیار مهم نیز به نظر می‌رسد.

خریداران انتظار یک ‌چیز عالی را ندارند، اما انتظار دارند که یک خانه تمیز، گرم، خوشایند به نظر برسد. همچنین، احتمالاً سرو یک صبحانه کامل قبل از بازدید حساس است و شب قبل از اینکه فردی برای دیدن خانه شما بیاید، مسواک بزنید. شما نمی‌خواهید اجازه دهید که بوی بد مشتری را مردد کند.

به نکات بالا دست پیدا کنید و شانس خود را برای فروش آپارتمان تهران افزایش دهید، فقط به یاد داشته باشید که از تعطیلات آخر هفته و شگفتی‌های طبیعی فصل لذت ببرید تا خانه خود را به بهترین قیمت ممکن در اسرع وقت به فروش برسانید.

در نهایت امیدواریم با بررسی دقیق موارد مورد نیاز برای فروش آپارتمان، بتوانید آپارتمان خود را به بهترین حالت و در مطلوب ترین شرایط به فروش برسانید