در اینجا به نحوه فروش ملک تهران شما در سال ۱۳۹۷ می‌پردازیم

یک سایت خرید ملک مانند amlakee.com به اقداماتی که فروشندگان می‌توانند با کمک آن‌ها ملک خود را در تهران بفروش برسانند، نگاه می‌کند؛ از دکور خنثی تا نورپردازی بر ملک از ویژگی برتر این کار هستند.

سال نو، شروع جدید، استراتژی جدید فروش ملک تهران؟ شروع سال جدید زمان برای بازتاب، مرور، برنامه‌ریزی و تعیین اهداف پیش رو زندگی است. برای بعضی افراد شروع رژیم غذایی، ثبت‌نام در باشگاه، شرکت در یک ماراتن و یا تغییر شغل است، اما برای بسیاری نو کردن خانه‌شان است.

بنابراین، اگر برنامه سال نو شما فروش ملک تهران شما است، بدون تردید، به دنبال برخی نکات مهم در مورد چگونگی انجام این کارخواهید بود.
در زیر، ما برخی از نکات مفید را در مورد چگونگی بهبود استراتژی فروش، ارتقاء یا اصلاح آن ارائه می‌دهیم…

چیزها را خنثی نگه‌دارید

این نکته را بسیار مهمی است که باید در نظر بگیرید که دکور خنثی، جذابیت فراوانی برای خریداران خواهد داشت. ممکن است فکر کنید که دکوراسیون خاص و بی­نظیری در داخل خانه باعث برجسته شدن فروش ملک تهران شما در نظر خریداران می‌شود، اما به‌احتمال ‌زیاد خریداران، شما را کنار می‌گذارند. درصد کمی از خریداران ممکن است به طرح‌های رنگارنگ و مبلمان متناسب جذب شود، اکثریت قریب به‌اتفاق آن‌ها جذب نخواهند شد.

آخرین چیزی که می‌خواهید انجام دهید این است که استخر خود را به خریداران بالقوه انتقال دهید، بنابراین بهترین کار نگه‌داشتن چیزهای ظریف و مینیمالیستی است. مراقب باشید تا ملک تهران شما زیاد شبیه یک‌خانه نمایش داده نشود – پس، به ویژگی‌های جذاب نیاز دارد – اما درعین‌حال نباید خیلی خودمانی و ساده باشد.

این توازن آسان برای ضربه زدن نیست، اما با دستیابی به این توازن، شانس شما برای فروش ملک تهران را به‌شدت بهبود می‌بخشد.

نکاتی برای فروش ملک در تهراننکاتی برای فروش ملک در تهران

از اتاق زیرشیروانی استفاده کنید

این مورد مرکز فروش ملک تهران شما نخواهد بود، اما نباید نادیده گرفته شود و یا از آن غفلت شود. این اتاق می‌تواند نقش مهمی به‌عنوان یک اتاق‌خواب اضافی، مهدکودک، سالن ورزش خانگی، دفتر کار، اتاق بازی و یا حتی یک سینمای خانگی ایفا کند.
هر کاری که انجام می‌دهید، پتانسیل اتاق‌های اضافی خود را خراب نکنید. از هر بخشی از خانه برای به حداکثر رساندن شانس خود برای فروش ملک تهران استفاده کنید.

استراتژی فروش ملک تهران خود را اصلاح کنید

اگر خانه شما در مدت‌زمان کوتاهی در بازار بوده و در تلاش برای فروش است، ابتدای سال ممکن است وقت آن باشد تا به آنچه انجام داده‌اید نگاهی بیندازید و بپرسید که چه چیزی می‌تواند بهتر انجام شود. اگر درخواست‌های بازدید کافی دریافت نکنید یا مشتریان به خانه شما علاقه نشان ندهند، سعی کنید دلیل این امر را پیدا کنید.

حضور شما در پورتال‌های آنلاین مانند amlakee.com به‌اندازه کافی برجسته است؟ آیا تبلیغات شما نظر خریداران را جلب می‌کند؟ آیا نیاز به ‌عکس‌های بیشتر در فصل خاص و یا توضیحات شگفت‌انگیز دارید؟ آیا می‌توانید از مشاهدات واقعیت مجازی استفاده کنید؟

همچنین ممکن است بخواهید با یک کاهش جزئی در قیمت علاقه بیشتر خریداران را برای فروش ملک تهران خود جذب کنید. این مرحله آخرین راه‌حل است، اما ممکن است به آن فکر کنید.

انرژی خانه خود را کارآمد کنید

یک عامل بسیار مهم برای خریداران، بهره‌وری انرژی و اعتبارنامه محیطی ملک است اگر شما بتوانید به خریداران نشان دهید که خانه شما امتیاز بالایی در بهره‌وری انرژی دارد – با آوردن صورتحساب‌های انرژی ارزان‌تر – تعداد درخواست‌ها بلافاصله افزایش می‌یابد.
اگر شما پانل‌های خورشیدی داشته باشید یا سایر اقدامات سازگار با محیط‌زیست را انجام دهید، می‌توانید از این نیز به‌عنوان بخشی از فروش ملک تهران خود استفاده کنید.

یک رویکرد انعطاف‌پذیر را دنبال کنید

برای افزایش چشم‌انداز فروش سریع و بدون هیچ مشکلی، شما باید یک رویکرد قابل‌انعطاف و انطباق برای فروش ملک تهران خود داشته باشید.
این به معنای تطبیق مشاهدات، حتی در زمان‌های نامناسب است، تا اطمینان حاصل شود که بیشتر افراد بر خانه شما نظر مثبت دارند. تا زمانی که درخواست‌های مشاهده غیرمنطقی نباشند، بهترین کار را برای تسهیل خواسته خریداران احتمالی انجام دهید.

چگونگی فروش ملک در تهرانچگونگی فروش ملک در تهران

نور خانه خود را افزایش دهید

خانه شما باید در هنگام بازدید، به‌ویژه در تاریکی درخشان ماه‌های زمستان، به‌خوبی روشن باشد. سعی کنید استفاده از نور طبیعی را به حداکثر برسانید. عدم استفاده از لامپ‌ها و دیگر اشکال نور مصنوعی هوشمندانه است که به خریداران امکان دیدن بهترین خانه را می‌دهد.
همچنین شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه نور را بر روی بهترین ویژگی و یا یک ویژگی برجسته خانه خود مانند یک اتاق زیبا، یک حمام جدید، و یا آشپزخانه امروزی که به‌تازگی مرمت‌شده بتابانید.

هیچ‌یک از مراحل فوق تضمین فروش ملک تهران نیست، اما آن‌ها باید شانس شما را برای به وقوع پیوستن این هدف بهبود بخشند.

سایت خرید ملک amlakee.com، با تحقیق تازه‌ای ۲۰ ویژگی مهم و مفید برای خریداران را نشان می‌دهد.

به هنگام فروش ملک تهران خود، بسیار مهم است که خواسته‌های و تمایلات اصلی خریداران آینده‌نگر را درک کنید. بنابراین هرگونه اطلاعات جدید در مورد ویژگی‌های احتمالی و مورد نیاز خریداران از ملک، بسیار مفید خواهد بود.
خوشبختانه برای تمام فروشندگان املاک، تحقیقات جدید انجام‌شده توسط سایت خرید ملک amlakee.com مواردی که موردعلاقه خریداران ملک است را نشان می‌دهد.

گرمایش مرکزی در بالای لیست ویژگی‌هایی یک‌خانه باید داشته باشد، با ۶۹% رأی مثبت قرار دارد، بعدازآن دوجداره بودن با ۶۸% و داشتن حیاط با ۶۵% هستند؛ این نشان می‌دهد که گرما، بهره‌وری انرژی و فضا برای سرگرم شدن در ماه‌های تابستان، ویژگی‌های مهم موردنظر بسیاری از خریداران است.

دیگر اولویت‌های اصلی شامل در و پنجره‌های امن (۶۱٪) است که به مردم در داشتن حس امنیت و آرامش کمک می‌کند، درحالی‌که داشتن راهرو یا فضای پارکینگ اختصاصی ۵۴٪ رأی دارد. این با تمایل به داشتن تعداد زیاد پریز برق (همچنین ۵۴٪) و دسترسی به فروشگاه‌ها و امکانات محلی (۵۰٪) همخوانی دارد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، اتصال به پهنای باند خوب و قابل‌اعتماد – که برای پخش فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به‌اندازه کافی قوی باشد – در حال حاضر یک ویژگی ضروری در این دوره (۴۹٪) است، درحالی‌که داشتن همسایگان دوستانه همچنان مهم به نظر می‌رسد (۴۷%)

در حال حاضر بیشتر خریداران نیز انتظار داشتن دو توالت (۴۶٪)، یک حمام (۴۶٪) و نرخ کارایی انرژی (۴۶٪) دارند. ۴۵ درصد از مردم از سیستم جدید گرمایش دیگ بخار / مرکزی رضایت دارند، درحالی‌که سیگنال قابل‌اعتماد و واضح تلفن همراه نیز ۴۴ درصد است. بقیه‌ی ۲۰ ویژگی این لیست شامل کابین دوش (۴۰٪)، گاراژ (۳۹٪)، دیوار کاشی شده ۳۸٪، خط تلفن ثابت (۳۸٪)، اتاق نشیمن به‌اندازه کافی بزرگ برای تلویزیون صفحه تخت بزرگ (۳۷٪) و اتاق غذاخوری (۳۵%) می باشد.

راهکار های فروش ملک تهرانراهکار های فروش ملک تهران

در مقابل، چند ویژگی از این لیست با گذشت زمان اهمیت خود را ازدست داده‌اند، از جمله وجود مدارس عالی‌رتبه در نزدیکی ملک، مجتمع‌های آشپزخانه / مناطق مسکونی و ویژگی‌های دوره‌ای. برای مدتی، شمول ویژگی‌های دوره‌ای تا حدودی در میان خریداران خانه هیجان‌انگیز بود، اما این تحقیق نشان می‌دهد که کشتی اکنون شناور است.

علاوه بر این، در حال حاضر خریداران بیشتر با داشتن یک باغچه مناسب به‌جای یک ویژگی معتبرتر از قبیل گلخانه و یا تلفن فرعی، نگران هستند؛ بنابراین سرمایه‌گذاری پول زیادی در چنین پروژه‌هایی ممکن است درواقع به شانس فروش ملک تهران شما کمکی نکند.

شاید بزرگ‌ترین مورد تعجب‌انگیز از این لیست، نادیده گرفتن مدارس محلی خوب بود، و تنها ۱۳ درصد از افراد این موضوع را به‌عنوان یک موضوع کلیدی مورد بررسی قراردادند، و در هنگام خرید یک ‌خانه جدید، ویژگی خاصی محسوب می‌شود.

مطمئناً هیچ‌کدام از این‌ها مطابق نقشه و برنامه نیست، اما این مطالعه حداقل باید به شما آنچه را که خریداران به دنبال آن هستند نشان دهد. همان‌طور که قبلاً گفته شد، اصلاً عاقلانه نیست که خانه خود را به‌طور خاص به خریداران خاصی اختصاص دهیم، اما ویژگی‌های خاص، داشتن تعداد درخواست گسترده را محدود می‌کند: مانند باغچه مناسب و معقول، فضای پارکینگ و راهرو، امکانات خوب و سریع محلی و اتصال به پهنای باند قابل‌اعتماد.

نکات مهم در فروش ملک در تهراننکات مهم در فروش ملک در تهران

در حال حاضر اکثر خریداران احتمالاً انتظار خانه‌هایی با سیستم گرمایش مرکزی و شیشه‌های دوجداره خواهند داشت، اما اگر اخیراً سیستم گرمایش دیگ بخار/مرکزی نصب‌کرده‌اید یا به نحوی کار خود را در بهبود عایق‌بندی و بهره‌وری انرژی ملک خود انجام داده‌اید، به هنگام بازدید نگران این مورد نباشید.

به‌طورکلی، ویژگی‌های عملی و کاربردی اولویت بیش از موارد زیبایی‌شناختی در اولویت هستند – با کارایی، امنیت، گرما و ارتباطی مهم‌تر از ویژگی‌های دوره‌ای بزرگ، تبدیل حیاط، سالن‌های زیبایی و ایوان‌های شیک است. دیگ بخار جدید، سیستم عایق‌کاری مدرن و مؤثر و تعداد زیاد پریزهای برق (برای همه وسایل فنی و مکانیکی) به‌احتمال‌زیاد امکانفروش ملک تهران با قیمت بالاتر را نسبت به نکته‌های سنتی مانند داشتن گلخانه، ممکن می‌سازد.
این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که تغییرات کوچک در دکوراسیون به هنگام فروش ملک تهران – حتی اگر سلیقه شخصی شما را هم نداشته باشد – می‌تواند تأثیر مثبتی روی خریداران داشته باشد. در اکثر موارد، رنگ‌های خنثی، ظریف و ساده به بهترین شکل کار می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که در تابستان دکور گرم‌تر، تازه‌تر و ایمن‌تر درخواست‌های خاص‌تری داشته باشد. به‌جای خاکستری، سیاه و رنگ‌های متالیک به رنگ‌های خاکی فکر کنید.

درحالی‌که جای تعجب است که ویژگی‌های سنتی مانند مدارس خوب و محوطه‌های محصور از لیست موردنظر خارج‌شده‌اند، این نشان‌دهنده تمایل خریداران برای مصالحه است، اگر تعداد کافی از اولویت‌های دیگر آن‌ها برآورده شود. در دنیای مدرن مردم به‌طور فزاینده حرکت می‌کنند، با اتومبیل و وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانند به مدرسه و محل کار خود بروند، بنابراین نیاز به مدارس محلی خیلی مهم نیست. بااین‌حال، گلخانه‌ها، همان‌طور که درگذشته بودند، تغییر نکرده‌اند و با تمایل بیشتری برای ویژگی‌های عملی بیشتری مانند باغ‌ها و دیگ بخارهای جدید و کارآمد جایگزین شده‌اند.
به‌عنوان یک فروشنده، مهم است که با زمان و مکان حرکت کنید و به‌اندازه ممکن به روند تغییرات واکنش نشان دهید. اگر انجام دهید، شانس فروش ملک تهران شما بسیار بهبود خواهد یافت.