بهترین املاک فروش ملک در زعفرانیه

خرید و فروش ملک

چه شما اولین خانه تان را بخرید و چه دهمین خانه، قطعا چندان تاکنون به طور فیزیکی از خانه ها بازدید نکرده اید؛ حداقل نه به صورت روزانه. یک مشاور املاک خرید موفق هر هفته از صدها خانه مختلف بازدید می کند. یک دلیل عالی دیگر برای استخدام مشاور املاک خرید این که آن ها می دانند هنگام بازدید از خانه دقیقا باید دنبال چه چیزی بگردند.

نقاط ضعف خاصی در هر خانه وجود دارند که ممکن است شما از بسیاری از آن ها آگاه نباشید. یک مشاور املاک خرید حرفه ای می تواند به سادگی این مشکلات و نقطه ضعف ها را تشخیص دهد.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

فروش خانه تهران

با استفاده از این نکته‌های آسان و بدون هزینه میتوانید به سرعت فروش خانه تهران را انجام دهید. فروش خانه تهران میتواند استرس‌زا باشد. هفته‌ها بعد از نمایش مستلزم این است که خانه‌‌تان در هر زمانی موقر و قابل نمایش باشد، نه اینکه در زمان بازدید برای خالی کردن خانه و مرتب کردن آن به زحمت بیفتید. 
اگر حیوانات خانگی یا فرزندی دارید این استرس برای فروش خانه تهران چندین برابر میشود. اما خریداران درهفته‌ی ابتدایی که خانه‌تان در بازار است بیشتربه آن علاقه‌مند خواهند شد، بنابراین لازم است که عجله کنید و خانه را قبل از اینکه فهرست شما کهنه و بیات شود بفروشید.گُران فُرس، مشاورین املاک و متخصصین این زمینه با هم متفق القولند که برای فروش خانه تهران به سرعت و بیشترین قیمت لازم است که خانه به خوبی به نمایش گذاشته شود، به خوبی بازاریابی شود و به درستی قیمت‌گذاری شود. اگر ضروری است که فروش خانه تهران را به سرعت انجام دهید، این روش‌های امتحان شده‌ی صحیح میتواند به شما برای دریافت پیشنهادهای سریعی که به قیمت تقاضای شما نزدیک(یا حتی بالاتر از آن است)است کمک کند.

راهکارهای آسان برای فروش خانه تهران

۱. هنگامی که خانه‌تان در بازار قرار دارد یک واحد انباری کرایه کنید.
احتمالأ فکر میکنید که آسان‌ترین راه برای مرتب کردن خانه‌تان چپاندن همه‌‌ی وسایل در کمدهاست. اما ایده‌ی خوبی به نظر نمی‌آید: هرکسی که به بازدید خانه‌ی شما می‌آید فضاهای ذخیره‌سازی خانه‌تان را بررسی میکند و کمد‌های نامنظم و پر از وسایل به عنوان یک نقص برای خانه‌ی شما به حساب می‌آیند و فروش خانه تهران را به تعویق می اندازد. به جای اینکار به سراغ یک واحد انباری بروید تا درمدتی که خانه‌تان در بازار فروش قرار دارد، وسایلی که لازم ندارید را در آن قرار دهید. قانون کلی آن چیست؟ از شر یک سوم از وسایلتان خلاص شوید. اگر به صورت روزانه از آن استفاده نمیکنید آن را در انبار نگه دارید. دکوراسیون‌هایی که برای تعطیلات در نظر گرفته شده‌اند، چرخ کودک، لباس‌های فصلی، وسایلی که از آن استفاده نمیکنید، همه‌ی آن‌ها میتوانند به انبار بروند یا اگر خانه ای برای خرید انتخاب کرده اید، وسایل را به آنجا منتقل کنید که در روز اسباب‌کشی راحت باشید.

نکاتی برای سرعت بخشیدن به فروش خانه تهراننکاتی برای سرعت بخشیدن به فروش خانه تهران

۲. یک متخصص را استخدام کنید که خانه‌تان را به نمایش بگذارد و از آن عکس بگیرد
یک نمایش‌دهنده‌ی متخصص خانه، از زاویه‌ی دید خریدار به خانه‌ی شما نگاه میکند و این امر باعث فروش خانه تهران شما به سرعت میشود. یک متخصص خوب میداند که چگونه نقاط قوت خانه‌تان را پررنگ‌تر کند و نواقص کم‌تر به چشم بیایند. اولین تأثیر در خریدار میتواند توسط تصاویر فهرست شده گذاشته شود و مطالعات نشان میدهد که خانه‌هایی با بیش‌ از ۶ تصویر فهرست شده‌ی آنلاین دوبرابر شانس دیده شدن توسط خریداران را دارند و فروش خانه تهران را سرعت میبخشند. اما اگر نمیخواهد که خانه تان به نمایش گذاشته شود(یا اینکه پول کافی برای این کار را ندارد). یک گزینه‌ی دیگر را میتوانید انتخاب کنید: ” یکی از دوستان شما میتواند گوشه‌ای بایستد و با چشم باز در طول خانه قدم بزند و به شما پیشنهاداتش را در زمینه‌ی جمع‌آوری اقلام غیرضروری بدهد، سپس آژانس میتواند از منظر بازاریابی وارد عمل شود. در هر صورت، به نمایش در‌آوردن خانه از بعضی جوانب برای بیشتر خانه‌ها ضروری است، فارغ از اینکه چه اندازه زیبا هستند، این امری ضروری در فروش خانه تهران شما است.

۳. آژانس معاملات ملکی مناسب پیدا کنید
آژانس معاملات ملکی را صرفأ به دلیل اینکه به شما نزدیک هستند و میشناسیدشان و یا اینکه همشهری‌تان هستند، استخدام نکنید. در استخدام آژانس چه چیزی واقعأ اهمیت دارد؟ پیگیری سابقه‌ی فروششان که ثابت میکند آن‌ها بلدند چگونه به سرعت فروش خانه تهران را به ثمر برسانند. آیا با مزایا(و معایب) همسایگی شما آشنایی دارند؟ آیا میتوانند به خانه‌‌تان بروند و دقیقأ به شما بگویند که چه خریداری آن را دوست خواهد داشت و بالعکس؟ یک راه برای اینکه مطمئن شویداین است که یادداشت‌های مشتری‌ها را بررسی کنید؛ یادداشت‌ها و نظرات مشتریان را در هر آژانسی که مدنظر دارید بررسی کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که آژانس‌تان املاکش را به صورت آنلاین تقویت میکند. مطمئن شوید که از یک متخصص برای عکس‌برداری استفاده میکنند و تصاویر مختلفی را در سایت و شبکه‌های اجتماعی‌شان قرار میدهند، عکس های حرفه ای در فروش خانه تهران از اهمیت بالایی برخوردارند. آژانس باید فهرست را قبل از اینکه در بازار فروش قرار بگیرد، در شبکه‌های اجتماعی در راستای تولید تقاضا ترویج دهد.

سریع ترین راه ها برای فروش خانه تهرانسریع ترین راه ها برای فروش خانه تهران

۴. برای سرعت بخشیدن به فروش خانه تهران ، خودتان خانه‌تان را تبلیغ کنید
همه‌ی کار بازاریابی را به عهده‌ی آژانس‌تان نگذارید. وظیفه‌ی خود را در راستای شناساندن خانه‌تان با استفاده از حساب شخصی‌تان در شبکه‌های اجتماعی‌ و ارسال صفحه‌ی فهرست به اقوام و دوستان، انجام دهید. از کجا معلوم که دوستِ دوست شما یا یک فامیل دور در نزدیکی شما به دنبال خانه نباشد؟! حتی در همسایگی‌تان هم خانه‌تان را تبلیغ کنید. اینکار میتواند فروش خانه تهران شما را راحت تر و سریعتر کند پس تا جایی که میتوانید به اطرافیان خود درباره فروش خانه تهران تان اطلاع دهید.

۵. موارد شخصی‌سازی شده را از خانه‌تان حذف کنید.
برداشتن عکس‌ها یا خاطره‌های شخصی به خریدارانتان این امکان را میدهد که خودشان را در حال زندگی کردن در خانه‌تان تصور کنند و باعث میشود تمرکز بر روی ویژگی‌های شاخص خانه آسان‌تر شود. البته که عکس‌های کودکی فرزند شما دوست‌داشتنی هستند اما هنگامی که خانه‌‌تان در بازار فروش قرار دارد، برای تسریع در فروش خانه تهران ، لازم است که این تصاویر برداشته شوند. به همین ترتیب به وسیله‌ی آثار هنری که ممکن است برای خریدار خوشایند نباشد، تمرکز را از روی خانه‌تان نگیرید. به این نکته توجه داشته باشید که باید خانه را تماشایی کنید،‌نه آثار هنری‌تان را.

۶.اصلاحات کوچکی در خانه‌تان انجام دهید.
تغییرات زیاد انجام ندهید، دیگر قادر نخواهید بود که پولی که خرج کرده اید را بازگردانید. در عوض بر روی تغییرات و اصلاحات کوچک تمرکز کنید، خصوصأ در آشپزخانه و سرویس حمام، جاهاییکه بیشترین بازگشت پول را در سرمایه‌گذاری‌تان خواهید دید. سینک و کابینت‌های جدید در آشپزخانه یا حباب لامپ و تجهیزات روشنایی، پرده‌های کرکره‌ای و حوله‌ در حمام ارزان قیمت هستند اما میتوانند تغییرات چشم‌گیری در فضای خانه‌ی شما ایجاد کنند و در فروش خانه تهران شما تاثیرات زیادی داشته باشند. ترجیحأ به جای هزینه‌ های زیاد برای یک آشپزخانه کامل،‌ وسایل نامتناسب و قدیمی را با پرداخت مقدار کمی پول تبدیل به وسایل جدید و ضدزنگ و مقاوم و هماهنگ کنید. تغییرات و اصلاحات کوچک میتواند تأثیر زیادی در فروش خانه تهران به جا بگذارد.

۷. خانه‌تان را روشن کنید.
یک خانه‌ی تاریک یا کم نور احساس افسردگی و غم را منتقل کند. توسط نورهای طبیعی و مصنوعی خانه‌ را روشن کنید، این نکته را فراموش نکنید که نور یکی از مهمترین ویژگی هایی است که بر خریداران تاثیر میگذارد و تاثیر در خریداران یعنی فروش خانه تهران شما. وقتی که خانه را برای به نمایش گذاشتن آن آماده میکنید چراغ‌ها را روشن کنید و پرده‌ها و کرکره‌ها را کنار بزنید. یک قطعه اثر هنری با نشاط هم میتواند اتاق را روشن کند. متخصصین توصیه میکنند که نوری به رنگ خاکستری روشن که طیف لطیف و روشن‌تری را منعکس میکند باعث میشود که اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد. همچنین یک تمیزکاری اساسی هم کمک میکند که پنجره‌ها، دیوارهای اصلی و تجهیزات روشنایی روشن‌تر به نظر برسند.

چکار باید بکنید که فروش خانه تهران به سرعت انجام بگیردچکار باید بکنید که فروش خانه تهران به سرعت انجام بگیرد

۸. جذابیت راهرو‌های خانه را افزایش دهید.
جذابیت راهروها بسیار مهم است. خروجی خانه‌ی شما اولین جایی است که خریدار به شخصه و در سایت‌ میبیند. اگر ظاهر خوبی نداشته باشد، خریدار هیچ‌وقت به فکر بازدید از قسمت‌های داخلی نمی‌افتد. حیاط‌ تان را با آراستن و شکل دادن به پرچین‌ها، تعویض کودها و لبه‌گذاری برای چمن‌ها مرتب کنید. با شلنگ‌های پرفشار خانه، راهروها، ورودی‌ را بشویید یا حتی یک قطعه اثر نقاشی با نشاط را به پشت دری ها اضافه کنید. همه چیز اهمیت دارد، حتی چیزهایی به کوچکی خورده برنج در مقابل در ورودی مهم هستند. دستگیره‌های در و سطح روی در را پولیش کاری کنید و هرچیزی که توسط پرندگان و سایر حیوانات موجب کثیفی شده است را از حیاط جلویی خانه پاک کنید. گل‌ها، خصوصأ نزدیک راه ورودی خانه رنگی به خانه‌ی شما میدهند که باعث شادابی و سرزندگی و دلپذیری آن میشود. با تاثیر بیشتر روی مشتری های احتمالی فروش خانه تهران را سرعت ببخشید.

۹. خانه‌تان را در زمان مناسب بفروشید.
فضل بهار و تابستان معمولأ بهترین زمان‌ها برای فروش خانه هستند. اگر میتوانید تا این زمان‌ها صبر کنید، این کار را انجام دهید. اما در نظر داشته باشید که فهرست‌های افزایش یافته به معنی این است که خریداران تابستانی و بهاری بلند پروازتر و سخت پسند تر هستند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که خانه‌‌‌تان در بهترین حالت ممکن قرار دارد تا فروش خانه تهران شما صورت بگیرد. همچنین باید خانه‌ را به درستی قیمت گذاری کنید. صرفأ به این دلیل که میخواهید آن‌ را با قیمت مشخصی بفروشید به این معنی نیست که خانه‌تان ارزش قیمت عجیبی که تعیین کردید را دارد.(متأسفانه!)  تحقیقات خود را در مورد عرف محل انجام دهید، فهرست پیشنهاد‌های قیمت را از چند آژانس بگیرید و سپس در زمان مذاکره به حرف آژانس خود گوش دهید.

برای راهنمایی های نخصصی و مهم در این زمینه میتوانید از مشاورین amlakee.com نیز کمک بگیرید.

نکاتی برای فروش سریع خانه

در یک بازار معملات املاک نزولی، وقتی که عرضه از تقاضا پیشی میگیرد، به طور کلی فرد میتواند با پایین آوردن قیمت فروش خانه تهران را به سرعت انجام دهد. اما راه‌های دیگری برای بالا بردن جذابیت خانه و فروش خانه تهران به سرعت و با بهای بیشتر وجود دارد. اگر به دنبال فروش خانه‌تان در یک بازار معاملات ملکی هستید، این نکات را بخوانید برای اینکه یاد بگیرید چگونه ایجاد علاقه کنید و بهترین قیمت ممکن را دریافت کنید.

۱.با همسایگانتان متفاوت باشید.
در راستای جلب توجه و خاطره ساز کردن خانه‌تان، به فکر طراحی‌های مرسوم یا کارهای اضافه‌ای مثل محوطه سازی، پنجره‌های درجه‌ی یک یا یک سقف جدید باشید.‌ این کار به ارتقاء زیبایی خانه کمک میکند. هرگونه بهبودی میتواند کاربردی باشد و از رنگ‌ها و طرح‌هایی که برای طیف وسیعی از مخاطبان دلپذیر است استفاده کنید. به علاوه خریداران باید از خانه و سایر امکاناتش مثل پاسیویی که به استخر نزدیک است تعریف کنند. جلب نظر مشتریان اولین قدم در فروش خانه تهران شماست.
اگرچه این کار ها میتواند ارزش خانه‌ی شما را بالا ببرد اما در اعمال بهبودسازی‌ها زیاده روی نکنید. بعضی نوسازی‌ها مثل اضافه کردن حمام یا گذاشتن یک طبقه‌ی جدید روی سقف همیشه کارساز نیست. داده‌ها پیشنهاد میکند که میانگین مقداری که  در سراسر کشور برای بازسازی حمام جبران شده و برگشت داده شده ۵۸% است. برای سقف جدید این مقدار حتی کم‌تر هم میشود. اگر قرار است در بهسازی خانه‌تان سرمایه‌گذاری کنید، تحقیق کنید و مطمئن شوید که پولتان را جایی خرج میکنید که بیشترین سود و بازگشت را داشته باشد. به علاوه، اگر ویژگی‌های خاصی که فکر میکنید خریدار به آن علاقه دارد را اضافه کرده‌اید، مطمئن شوید که در فهرست اطلاعات خانه درج شده است.

نکات فروش خانه تهران به سرعتنکات فروش خانه تهران به سرعت

۲. آشفتگی‌ها را تمیز کنید
ضروری است که همه‌ی آشفتگی‌ها و بی‌نظمی‌ها را قبل از نشان دادن آن به خریداران از بین ببرید، چرا که خریداران باید بتوانند خودشان را در حال زندگی در آنجا تصور کنند. این کار شامل برداشتن بعضی مبل‌های راحتی برای بزرگ‌تر کردن خانه و کنار گذاشتن عکس‌های خانوادگی و اقلام شخصی است. احتمالأ به فکر استخدام یک فرد متخصص در زمینه‌ی نشان دادن خانه باشید که بهترین استفاده را از فضای خانه ببرید، بسیاری از افراد احساس میکنند که نمایش‌دهنده میتواند خانه را زودتر به فروش برساند، پس استخدام یک نفر از آن‌ها قابل تأمل است.

۳. معامله را شیرین کنید
یک راه دیگر برای اینکه قرارداد و خانه را جذاب‌تر کنید و فروش خانه تهران را سرعت ببخشید این است که چیز‌هایی را پیشنهاد دهید که ممکن است کام خریدار را شیرین کند. برای مثال پیشنهاد پراخت هزینه‌های بستن قرارداد در انتهای کار، در بعضی موارد توجه خریدارانی که به دنبال خانه‌های مشابهی هستند را بیشتر به سمت خانه‌ی شما جلب میکند.  در یک بازار ارزان قیمت، خریداران به دنبال قرارداد هستند، پس تمام تلاش خودتان را بکنید تا فکر کنند که قرارداد ایده‌آلشان را پیدا کرده‌اند.

در نهایت تلاش ما بر این است که شما فروش خانه تهران خود را به سرعت و با رضایت به اتمام برسانید. اگر تجربه ای در این زمینه دارید که میتواند به ما و بقیه افراد کمک کند با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی