تاثیرات سایت خرید ملک بر فروش خانه

اولین سوال این است تبلیغات فروش املاک بهتر است آنلاین باشد یا آفلاین؟

مطمئنا بنگاه‌های املاک و مستغلات به قدرت سایت خرید ملک آشنا هستند چون موثرترین رسانه برای خریداران است تا بتوانند خانه خود را پیدا کنند و همچنین بهترین ابزار برای فروشندگان است تا بتوانند با تبلیغ، املاک خود را به خریداران نشان دهند.

نظرات کارشناسان در این مورد که فروش ملک به هر دو تبلیغات چاپی و آنلاین نیاز دارد، نادرست است. نه به این دلیل که من چنین تحقیقاتی را قبول ندارم بدین جهت که هرگز نمی‌توان این آزمایش را انجام داد.

به لحاظ آماری برای اثبات یک فرضیه به کنترل نیازمند هستید و شما در بازاریابی املاک هرگز نمی‌توانید کنترلی ایجاد کنید. بگذارید بیشتر توضیح دهم.

اگر من بگویم بازاریابی آنلاین بیشتر از آفلاین می‌تواند قوطی‌های سوپ را بفروش برساند، برای آزمایش نظرم محیط‌های کنترل آن را ایجاد می‌کنم. من مخاطب و محیط رقابتی مشابه بوجود می‌آورم و آزمایش را در یک دوره زمانی معین کافی (مثلا یک ماه) در چهار بازار جداگانه در یک زمان مشابه انجام می‌دهم. در یک بازار فقط تبلیغات آنلاین انجام شود، دومی بدون هیچ تبلیغی ، سومی فقط تبلیغات چاپی داشته باشد و در چهارمی هر دو نوع تبلیغات انجام شود. یک نمونه آماری معتبر از خریداران در طی یک دوره ماهانه می‌تواند آمار با اطمینانی باشد که نشان می‌دهد کدام نوع تبلیغات بیشتر از دیگران موثر است.

بهترین ها درباره سایت خرید ملکبهترین ها درباره سایت خرید ملک

هنگامی که صبحت از املاک می‌شود، نمی‌توانید دو بازار مشابه ایجاد کنید. هر ملکی منحصربفرد است، حتی دو آپارتمان مشابه در یک ساختمان یکسان نیستند به همین دلیل تعداد کم خریداران در دسترس داده‌ها را تحریف می‌کند. تنها راه ایجاد فقط تبلیغات آنلاین در سایت خرید ملک یا آفلاین برقراری آن در بازارهای فیزیکی متفاوت است که این امر در مورد املاک که تنها در یک مکان فیزیکی قرار دارند غیرممکن است و مکان فیزیکی آن‌ها بر میزان تقاضا اثر می‌گذارد.

بنابراین با اطمینان کامل می‌توانم بگویم که هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد تبلیغات آنلاین در سایت خرید ملک به تنهایی از تبلیغات آفلاین بهتر است یا به هر دو نیاز دارید چون به سادگی قابل اثبات نیست.

آنچه که ما از تحقیقات گسترده در سطح جهانی متوجه شده‌ایم این است که هر ساله تعداد بیشتری از خریداران ملک وقت خود را صرف جستجو و پرس و جوی اینترنتی در  انواع سایت خرید ملک می‌کنند در حالی‌که میزان استفاده از  رسانه‌های چاپی در حال کاهش است و مردم زمان کمتری را صرف دیدن و بررسی رسانه‌های چاپی می‌کنند.

صنعت املاک و مستغلات در تلاش است تا این تمایلات را انکار کند، نه بدین دلیل که آن‌ها به جستجو سایت خرید ملک اعتقاد ندارند بلکه چون کار راحت‌تری است.

تبلیغات آنلاین در سایت خرید ملک رسانه تأثیرگذاری برای برندهای بنگاه املاک نیست و به همین دلیل است که شرکت‌های املاک و مستغلات همچنان هر سال میلیون‌ها دلار پول به نشریات چاپی پرداخت می‌کنند. علاوه براین نشریات چاپی آن‌ها را به انجام چنین تبلیغاتی  تشویق می‌کنند (و مانند هر رسانه دیگری اطمینان می‌دهند که مشتریان را خود را از دست نخواهند داد) به خصوص اینکه رسانه‌های چاپی رو به کاهش هستند.

آیا باید از یک نماینده املاک آنلاین و سایت خرید ملک برای فروش خانه خود کمک بگیرم؟

با بهره‌گیری از یک نماینده آنلاین و سایت خرید ملک برای فروش خانه خود می‌توانید مقدار زیادی پول را پس‌انداز کنید اما آیا می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید که مهمترین معامله مالی شما را مدیریت نمایند؟ ما در ادامه مزایا و معایب نماینده املاک آنلاین و سایت خرید ملک را عنوان می‌کنیم تا در تصمیم‌گیری به شما کمک نماییم.

چرا باید از سایت خرید ملک استفاده کنمچرا باید از سایت خرید ملک استفاده کنم

چرا باید از نماینده املاک آنلاین و سایت خرید ملک استفاده کنم؟

بدون تردید مهمترین مزیت نماینده آنلاین میزان صرفه‌جویی است که می‌توانید انجام دهید. نمایندگان و مشاوران محلی مقدار زیادی از قیمت فروش را به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند. این هزینه در مقایسه با کمیسیون نمایندگان آنلاین و سایت خرید ملک بسیار گران به نظر می‌رسد.

آیا می‌توانم به نمایندگان املاک آنلاین و سایت خرید ملک اعتماد کنم؟

هیچ منع قانونی وجود ندارد که شما یا من فردا یک نمایندگی املاک در خیابان اصلی شهر یا آنلاین راه‌اندازی کنیم. پس چگونه می‌توانید تشخیص دهید که آیا عملکرد آن‌ها مناسب است یا نه؟

همه‌ی نمایندگان باید عضو یکی از دو نهاد شکایت یعنی بازرسی املاک و طرح جبران خسارت اموال باشند، سازمان‌هایی که می‌توانند ادعای شما را در صورتی که همه چیز به درستی پیش نرود پیگیری کنند. با این حال، قدرت آن‌ها محدود است. بنابراین، آن را به عنوان یک مهر تأیید در نظر نگیرید.

هنگام بهره بردن از یک نماینده آنلاین و سایت خرید ملک چه چیزهایی را باید کنترل کنم؟

در هنگام استخدام یک نماینده آنلاین و یا استفاده از سایت خرید ملک ، چندین مسئله وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید.

یک، شما از ابتدا مجبور به پرداخت پول هستید. بدین معنی که اگر نماینده نتواند ملک شما را بفروشد پول خود را از دست می‌دهید. ممکن است فکر کنید گزینه پرداخت معوق که بسیاری از نمایندگان ارائه می‌دهند گزینه خوبی است اما آگاه باشید: شما معمولا باید هزینه را در طی ۱۰ یا ۱۲ ماه پرداخت کنید چه خانه را فروخته باشید یا نه. در اینگونه معاملات با امکان پرداخت دیرتر اغلب باید یک قرارداد اعتبار یا وامی را با سازمان شخص ثالثی امضا کنید. در نتیجه، نماینده اطمینان خواهد داشت که پولش را دریافت می‌کند.

دوم، هزینه‌های پرداخت شده برای تبلیغات مشروط به استفاده از خدمات داخلی نماینده مانند کارگزار وام مسکن یا سندنویس پیشنهاد شده نیست. نباید اجازه این کار را بدهید اما اتفاق می‌افتد. مهم این است که بتوانید بهترین معامله را انجام دهید.

سوم، با نماینده آنلاین صحبت کرده و بسته پیشنهادی آن‌ها را بررسی کنید که شامل همه موارد مورد انتظار شما باشد. هیچ دو نماینده آنلاینی شبیه هم نیستند و آن‌ها معاملات متفاوتی را ارائه می‌دهند. همچنین شما باید قرارداد را مشاهده کنید و مدت و دیگر شرایط آن را کنترل نمایید.

چهارم، از نماینده آنلاین بخواهید که تا سوابق خود را برای بررسی نحوه تعامل آن‌ها باخریداران بالقوه برای به حداقل رساندن هدر رفت زمان یا از دست دادن فروش به علت کمبود سرمایه ارائه دهند.

برای اطلاعات درباره نماینده های آنلاین، فروش آنلاین خانه تان و نکات مهم درباره سایت خرید ملک میتوانید از مشاورین amlakee.com کمک بگیرید.

نکاتی درباره سایت خرید ملکنکاتی درباره سایت خرید ملک

چگونه مردم ملک من را پیدا خواهند کرد؟

نمایندگان آنلاین همانند دیگر نمایندگان املاک و مستغلات از سایت خرید ملک و دیگر پورتال‌ها برای فروش ملک شما استفاده می‌کنند. بنابراین، اگر مردم عکس ملک شما را در بنگاه‌های خیابانی در هنگام قدم زدن مشاهده نمی‌نمایند، در مقابل خریداران مصمم وبسایت‌ها را به طور منظم نگاه می‌کنند. شما می‌توانید بسته‌های بازاریابی نمایندگان مختلف را مشاهده و بررسی کنید. تابلو «برای فروش» نیز توسط نمایندگان آنلاین ارائه می‌شود اما دوباره بررسی کنید که این کار برای شما انجام خواهد شد.

آیا نیاز است تا من بازدیدها را هماهنگ نمایم؟

اکثر نمایندگان آنلاین، بازدیدها را برای شما هماهنگ خواهند کرد و از طریق تلفن یا یک سایت خرید ملک ، آنلاین به اطلاع‌تان می‌رسانند.

اگر به طور تمام وقت مشغول به کار هستید، انتخاب یک روز برای بازدید تمام خریداران بالقوه از ملک گزینه خوبی است. با نماینده املاک خود در این مورد صحبت کنید.

آیا باید بازدیدها را من اداره کنم؟

این انتخاب بر عهده شماست که خودتان بازدید ها را اداره کنید یا از نماینده بخواهید اینکار را برای شما انجام دهد.

اکثر نمایندگان ترکیبی در پیشنهادات خود عنوان می‌کنند که اداره کردن بازدیدها را به عنوان بخشی از قیمت استاندارد بسته‌های خود در نظر می‌گیرند.

نماینده ترکیبی کیست؟

نمایندگان ترکیبی، نمایندگان آنلاینی هستند که خدمات سنتی که توسط نمایندگان خیابانی انجام می‌شود ارائه می‌دهند. به طور خاص، آن‌ها بازدیدها را توسط یک کارشناس محلی املاک برگزار می‌کنند. این کارها باعث می‌شود که بسته‌های آن‌ها گرانتر از نمایندگان آنلاین باشد.

شما قبل از انتخاب یک نماینده ترکیبی که پیشنهاد اداره کردن بازدیدها می‌دهد، باید این سوالات را از آن‌ها بپرسید:

آیا شما از نمایندگان املاک متخصص واجد شرایط محل خود هستید؟

تا چه اندازه منطقه خود را تحت پوشش قرار می‌دهید؟ ( شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که کارشناس محلی ناحیه بزرگی را تحت پوشش قرار نمی‌دهد و آن‌ها تلاش خواهند کرد تا در بازدیدهای شما حضور یابند).

چگونه یک نماینده آنلاین ارزش خانه من را تعیین خواهد کرد؟

از آنجا که نمایندگان آنلاین در سراسر کشور به فعالیت می‌پردازند، ارزش خانه شما را اغلب با استفاده از داده‌های آنلاین تعیین می‌کنند. این کار به عنوان راهنمایی خوب است اما بهتر است در این زمینه خودتان دست به کار بشوید و پیشنهاد قیمتی معقول برای فروش خانه خود به آنها بدهید یا در سایت خرید ملک بگذارید.

این مشکل به راحتی با  سوال پرسیدن از سه نماینده خیابانی برای تعیین قیمت خانه قبل از تصمیم به انتخاب نماینده آنلاین قابل حل است.

نماینده آنلاین مذاکره با خریداران را برای نهایی کردن معامله انجام خواهد داد؟

برخی از نمایندگان آنلاین پیشنهادات را می‌گیرند، در مورد آن‌ها با شما گفت و گو می‌کنند و مذاکره در مورد قیمت را برایتان انجام می‌دهند، در حالی دیگران آن را برعهده شما خواهند گذاشت. نمی‌خواهید چانه بزنید؟ پس نماینده آنلاینی را انتخاب کنید که این کارها را برایتان انجام دهد. قبل از تصمیم‌گیری، حتماً درباره چگونگی انجام فروش و نمایندگان آنلاین در amlakee.com بخوانید

نمایندگان آنلاین با وجود دریافت پول خود از قبل واقعا به فروش ملک من اهمیت خواهند داد؟

مسلما نمایندگان آنلاین در فروش خانه شما نمیتوانند کوتاهی بکنند. درباره این موضوع قبل از عقد قرارداد با آنها صحبت کنید و زمانی را مشخص کنید.

آیا عکس‌ها باید حرفه‌ای باشند؟

بله، با یک نگاه سریع به سایت خرید ملک متوجه کیفیت عکس‌هایی که توسط نمایندگان آنلاین مورد نظر شما استفاده می‌شود خواهید شد. نمایندگان خیابانی گزینه‌های اضافی تورهای مجازی و عکس‌های ۳۶۰ درجه را در اختیار شما قرار می‌دهند.

آیا یک نماینده آنلاین برای من مناسب است؟

اگر، بله:

شما وقت دارید و با اداره کردن بازدیدها مشکلی ندارید یا راضی هستید که پول بیشتری برای یک نماینده ترکیبی بپردازید.

شما دوست دارید که احساس کنید که در فروش خانه نقشی دارید.

شما فکر می‌کنید خودتان بهتر می‌توانید خانه را بفروشید.

شما نمی‌خواهید پول زیادی برای نماینده‌ای بپردازید که بیشتر از طریق سایت خرید ملک کار فروش خود را انجام می‌دهد.

شما می‌توانید نماینده آنلاینی که بسته و خدمات مناسب ارائه می‌دهد، پیدا کنید.

نکاتی برای سایت خرید ملکنکاتی برای سایت خرید ملک

برای فروش خانه‌ام از کدامیک کمک بگیرم؟ نمایندگان آنلاین یا نمایندگان سنتی املاک

تفاوت اصلی بین نمایندگان آنلاین و سنتی چیست؟

۱) اداره کردن بازدیدها توسط خودتان- یکی از دلایلی که امکان کاهش هزینه‌ها را به نمایندگان آنلاین می‌دهد بخاطر این است که صاحبخانه بازدیدها را برگزار خواهد کرد. در این مورد فکر کنید، چه کسی بهتر از فردی که سال‌ها در آن ملک زندگی کرده است می‌تواند به سوالات خریدار احتمالی پاسخ دهد.

۲) بدون بازدید حضوری در حالی‌که شما در معرض نمایش آنلاین از طریق سایت خرید ملک هستید، نمایندگان آنلاین نمی‌توانند به شما در زمینه خرید حضوری کمک کنند. مردم بیشتر در حال راه رفتن با یک نماینده، ملکی را  خریداری می‌کنند یا به صورت آنلاین؟

بسیاری از خریداران بالقوه زمان برای بازید حضوری را ندارند اما یک جستجوی آنلاین در سایت خرید ملک می‌تواند در عرض چند دقیقه انجام شود و  حتی این کار می‌تواند در زمان ناهار شما اتفاق بیافتد.

۳) هزینه‌ها- همانطور که قبلا عنوان شد، شما با کمک گرفتن از یک نماینده آنلاین می‌توانید، پول زیادی را پس‌انداز کنید

۵) بانک اطلاعاتی- نمایندگان آنلاین بانک اطلاعاتی از خریداران هر منطقه دارند که میتواند به فروش سریع تر خانه شما کمک کند.

 بازاریابی آنلاین یا آفلاین

آیا بازاریابی آنلاین بهترین روش برای فروش یک ملک است؟

در بازار مسکن رقابتی امروز، نمایندگان املاک از روش‌های نوآورانه‌ای برای جذاب کردن بازدیدها و نهایی کردن فروش استفاده می‌کنند. در طول چند سال گذشته، بازاریابی آنلاین در سایت خرید ملک به یک عامل مهم و موثر در کمپین‌های بازاریابی تبدیل شده است. با توجه به راه‌اندازی تعداد زیادی آژانس‌های املاک که تنها بر روی سایت خرید ملک ، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین تمرکز دارند این زمینه بسیار فعال تر شده است.

به رغم وجود املاک های سنتی، با پیشرفت تکنولوژی و کمبود زمان مردم به سمت جست و جوی اینترنتی برای هر چیزی رفته اند. این کاملاً واضح است که هیچکس نمیتواند از یک سوی شهر به سوی دیگر شهر برود تا خانه ای که برای فروش گذاشته شده را ببیند و عجیب نیست اگر در نگاه اول از طی کردن این راه پشیمان بشود. از طرف دیگر مشاورین املاک سنتی با فوق العاده نشان دادن یک خانه در صحبتشان میتوانند مشتری را به خانه شما بیاورند اما ممکن است مشتری با فهمیدن حقیقت درباره این موضوع از خرید خانه صرف نظر کند، در صورتی که در سایت خرید ملک میتواند عکس های با کیفیتی از خانه شما را مشاهده کند و در صورت جلب شدن به بازدید خانه بیاید؛ این امر باعث میشود که مشتری هایی که از طریق سایت خرید ملک خانه شما را پیدا میکنند و به شما مراجعه میکنند قصد خرید داشته باشند.

اما هنگامی که صحبت از موفقیت‌های فروش می‌شود، موثرترین روش ترکیبی از عوامل سنتی و مدرن است. اما نباید انتظار زیادی از مشاورین املاک سنتی برای فروش ملک خود داشته باشید.