بهترین املاک فروش ملک در زعفرانیه

خرید و فروش ملک

چه شما اولین خانه تان را بخرید و چه دهمین خانه، قطعا چندان تاکنون به طور فیزیکی از خانه ها بازدید نکرده اید؛ حداقل نه به صورت روزانه. یک مشاور املاک خرید موفق هر هفته از صدها خانه مختلف بازدید می کند. یک دلیل عالی دیگر برای استخدام مشاور املاک خرید این که آن ها می دانند هنگام بازدید از خانه دقیقا باید دنبال چه چیزی بگردند.

نقاط ضعف خاصی در هر خانه وجود دارند که ممکن است شما از بسیاری از آن ها آگاه نباشید. یک مشاور املاک خرید حرفه ای می تواند به سادگی این مشکلات و نقطه ضعف ها را تشخیص دهد.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

آگهی ملک

آگهی ملک

یک جنبه حیاتی و مهم در سرمایه گذاری املاک و مستغلات آگهی ملک است که باعث پیدا کردن خریداران خوب میشود.پیدا کردن خریدار برای موفقیت در کار املاک خیلی مهم است. درست است که خریدن ملک با قیمت پایین مهمترین ویژگی یک معامله خوب است، اما ابتدا باید یک مشتری خوب پیدا کنید تا بتوانید به او ملک خود را بفروشید و این کار با ارائه یک آگهی ملک خوب امکان پذیر میشود.

خوشبختانه راههای زیادی برای این کار وجود دارد تا بتوانید مشتری خوب پیدا کنید. اگر تلاش کرده اید و نتوانسته اید ملک خود را به فروش برسانید و از جستجو کردن خسته شده اید، به کار بردن ایده های زیر ممکن است به شما کمک زیادی بکند:

روش های قدیمی تر:

ملک خود را به یک مشاور املاک بسپارید.

آگهی ملک خود را در روزنامه به چاپ برسانید.

یک علامت با نوشته «فروشی» روی در حیاط خود آویزان کنید. (شاید اهمیت این کار را خیلی درک نکنید و باور نداشته باشید که از این طریق می توانید مشتری پیدا کنید، اما افراد زیادی وجود دارند که ملک خود را از همین طریق به فروش رسانده اند.)

ایده هایی برای بازاریابی از طریق اینترنت:

– یک صفحه برای فروش ملک خود بسازید و ملک خود را از این طریق به همه معرفی کنید.

-از طریق amlakee.com برای معرفی ملک و آگهی ملک خود اقدام کنید.

-اطلاعات املاک خود را در سایت های آگهی ملک قرار دهید.

-یک صفحه بسازید و در آن فهرستی از خریداران تهیه کنید. املاک خود را در آن معرفی کنید و بطور پیوسته به خریداران ارائه کنید.

از ایده های بازاریابی اینترنتی استفاده کنید:

– یک صفحه در شبکه اجتماعی مخصوص فروش ملکتان درست کنید و آن را بروز نگه دارید.

– برای پیدا کردن مشتری بیشتر، به صفحات دیگری که در این باره اند بروید و آنها را پیدا کنید.

– یک تبلیغ حرفه ای انجام دهید و افرادی که ممکن است خریدار حرفه ای باشند را مطلع کنید.

– از اطرافیانتان بخواهید صفحه شما را به دیگران معرفی کنند تا آگهی ملک شما بیشتر بازدید بگیرد.

– حتماً برای تهیه آگهی ملک از عکس های با کیفیت استفاده کنید.

– با متخصصین این زمینه مشورت کنید، میتوانید از مشاورین amlakee.com درباره این موضوع کمک بگیرید تا در آگهی ملک موفق باشید.

نکاتی برای آگهی ملکنکاتی برای آگهی ملک

قدرت شبکه را تحت کنترل خود درآورید:

– به برخی از انجمن های سرمایه گذار املاک بپیوندید.

– به سایت های فروش ملک سر بزنید و آگهی ملک های دیگر را مشاهده و آنالیز کنید.

– به سرمایه گذارانی که با هم مرتبط هستند بپیوندید و مشخصات املاک خود را به آن ها ارائه کنید.

– با برخی از شرکت های مدیریت املاک در منطقه خود صحبت کنید. این افراد با ده ها نفر از سرمایه گذاران پر خرید کار می کنند و ارتباطات محلی زیادی دارند.

– با شرکت یا وکیل خود تماس بگیرید. ببینید اگر آن ها خریدارانی می شناسند که به دنبال سرمایه گذاری جدید هستند، با آن ها ارتباط بگیرید.

– در دفتر مشاوره املاک محلی خود قهوه و دونات اضافه کنید. به کل تیم بگویید که برای هر مشتری که برای خرید می آورند، دستمزد و پورسانت می گیرند.

– با برخی دیگر از فروشندگان در محله خود ارتباط برقرار کنید و آگهی ملک را به آنها هم ارائه دهیدو از شبکه های خود برا پیدا کردن مشتری برای املاک خود استفاده کنید.

– با برخی از بازرسان ساختمان صحبت کنید. آن ها اغلب با برخی از مشتریان و فروشندگان بزرگ در بازار شما معامله دارند.

– با برخی از ارزیاب ها صحبت کنید. آن ها بعضی از بزرگترین تاجران را می شناسند و با سرمایه گذارانی که خرید ملک دارند، در ارتباط هستند و میتوانند آگهی ملک شما را به دست آنها برسانند.

– از برخی از سرمایه گذاران معروف در بازار خود پذیرایی کنید و به آن ها شخصا توجه داشته باشید. به آن ها بگویید که فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری دارید و به طور خاص به آن ها فکر کرده اید (با توجه به املاکی که می خواهید بفروشید.)

– جستجو کنید و لیست های «فروش خانه» را پیدا کنید. شما باید بتوانید دیگر فروشندگان در منطقه خود را پیدا کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. ( این افراد بسیاری خریدار محلی می شناسند و میتوانند خریداران زیادی را به شما معرفی کنند یا آگهی ملک شما را به آنها برسانند.)

– با دیگر نمایندگان املاک و مستغلات تماس بگیرید و بپرسید که آیا از مشتریان دست به نقد اطلاع دارند یا خیر.

– با چند پیمانکار صحبت کنید و ببینید آیا آن ها به دنبال فرصت های بازسازی یا پروژه های ساختمانی جدید هستند یا خیر. همچنین ممکن است آنها کسانی را بشناسند که به دنبال سرمایه گذاری یا خرید ملک باشند، از آنها بخواهید که آگهی ملک شما را به آنها برسانند و آنها را برای خرید خانه شما جلب کنند.

– از مزایده های املاک و مستغلات بازدید کنید. این مکان ها با مشتری های دست به نقد پر شده اند و می توان مشتری مناسب در آن ها پیدا کرد. درباره فروش املاک خود با آن ها صحبت کنید، آگهی ملک خود را به آنها ارائه دهید، اگر بخاهید یک معامله خوب انجام بدهید باید مشتری ها را جلب کنید تا املاک شما را بخرند!

استراتژی های خلاقانه که ممکن است جواب بدهند:

– ارسال آگهی ملک برای صاحبان املاک اطراف ملکتان میتواند موثر باشد.

– برچسب های آهنربایی و برچسب روی شیشه ماشین تان بزنید. هرجا که رانندگی می کنید و با ماشین می روید مردم از ملک فروشی شما مطلع می شوند.

– آگهی ملک خود را در سراسر شهر بگذارید.

– کارت های تجاری خود و آگهی ملک تان را به تابلوهای تبلیغاتی محلی مانند تابلوهای تبلیغاتی جلوی رستوران ها، سالن ها، دانشگاه ها، مدارس و غیره ارسال کنید.

– آگهی های هدفمند در محوطه دانشگاهی پخش کنید. این آگهی ها توسط فارغ التحصیلان، استادان دانشگاه، و سایر صاحبخانه هایی که آگهی فروش املاک دارند دیده می شود. بردهای تبلیغاتی توسط مشتری های بالقوه که به صورت منظم بازدید می کنند، دیده می شود.

 آگهی ملک  خود را در هر جایی که مشتری ها جمع هستند تبادل کنید. (نمونه ای از این مکان ها اتاق های بازرگانی، نمایشگاه های تجاری، سمینارها و… هستند.)

– آگهی ملک خود را از طریق سرگرمی های گفتگوی عمومی به مخاطبان خود معرفی کنید.

– برای مشتری های خود راه تامین سرمایه پیشنهاد بدهید. ( این کار راه بسیاری از خریداران را باز خواهد کرد تا بتوانند خرید کنند.)

– یک آگهی ملک یک صفحه ای ایجاد کنید و آن را به برخی افراد کلیدی در لیست مشتری های خود ارسال کنید یا آن ها را به دیگر سرمایه گذارانی که میشناسید بفرستید.

– در گوگل عبارت های «خانه فروشی» و نام شهرتان را سرچ کنید تا مشتری هایی در منطقه خود پیدا کنید.

– عبارت «سرمایه گذار املاک» را در شبکه های اجتماعی جستجو کنید، تا هر کسی که در ناحیه شما در لیست مشاغلش این عنوان را دارد پیدا کنید.

– با استفاده از روش هایی مشابه برای پیدا کردن فروشندگان، می توانید فروشندگانی را که در طول ۶ تا ۲۴ ماه گذشته املاک خود را برای کسب پول نقد فروخته اند پیدا کنید. از این لیست یک لیست تماس درست کنید و با آن ها تماس بگیرید. بگذارید این افراد مطلع شوند که در پی انجام معامله ای بزرگ در املاک هستید و نیاز به افرادی دارید که در این مورد سرمایه گذاری کنند.

– ایجاد یک ویدیوی کوتاه برای معرفی ملک خود برای آگهی ملک میتواند در شبکه های اجتماعی به شدت تاثیر گذار باشند.

راهکارهای آگهی ملکراهکارهای آگهی ملک

فروخته شد! چگونه برای فروش سریع املاک خود آگهی ملک بنویسیم؟

اگر در تجارت ملک و املاک فعال هستید، یکی از مهمترین مهارت هایی که می توانید به دست آورید این است که بتوانید از املاک خود لیست و تبلیغاتی بنویسید که سریعا به فروش برسند.

خیلی از مالکان از «فروختن» ملک می ترسند.

من از عبارت «فروشنده املاک و مستغلات» متنفر بودم. چون تأثیر منفی داشت. (لااقل در ذهن من)

وقتی بالاخره متوجه شدم که هر سرمایه گذار موفق در املاک و مستغلات فروشنده هم باید باشد، تصمیم گرفتم به جای آن که از آن متنفر باشم، سعی کنم این کار را انجام بدهم.

در نهایت متوجه شدم که فروش املاک خیلی هم سرگرم کننده است. پس از اینکه در اولین سال چندین فروش موفق ملک داشتم متوجه شدم که من درک درستی از این موضوع داشتم که چگونه لیست املاک خوب و بهینه تهیه کنم. آنچه که فکر می کردم یک فرایند ناخوشایند و آزاردهنده برای من باشد، در واقع به توانایی نویسندگی من تحرک بخشید و این مهارت من را در جهت موفقیت به کار گرفت.

بر طبق تجربه من هر ملکی را می توان فروخت به شرط این که آن را به درستی قیمت گذاری کرده باشید، آگهی ملک خوبی تهیه شده باشد و به اندازه کافی در مورد فروش آن تبلیغ کرده باشید.

تقلید از دیگران را متوقف کنید

بسیاری از مردم تصورات از پیش تعیین شده ای درباره آگهی ملک و لیست اموال و املاک دارند. ما قبلا همه آگهی ملک و لیست های اموال و املاک دیگران را دیده ایم و به خودمان می گوییم: «درست است… آگهی ملک و لیست املاک من هم باید چیزی شبیه به همین باشد.»

اگر واقعا می خواهید بدانید که چطور یک آگهی ملک خوب بنویسید این را بدانید که نیازی به تقلید از آگهی ملک هیچ کسی نیست. در واقع استفاده کردن از آگهی های دیگر و تقلید از آن ها بدترین کاری است که می توانید در این مورد انجام بدهید. اگر آگهی ملک بسازید که مثل بقیه تبلیغات موجود باشند، مردم به کل تبلیغ شما را نادیده می گیرند. این که بخواهید مثل همه باشید در تبلیغات یعنی شکست خوردن و باید از تقلید کردن دوری کنید تا مردم به شما توجه کنند.

شاید من اولین کسی باشم که به شما می گویم که خارج از محدوده همیشگی فکر کنید و اصالت داشته باشید! به طور معمول آگهی ملک ها اکثرا خلاقانه و متفاوت نیستند و به همین دلیل توسط مردم نادیده گرفته می شوند و برایشان ناخوشایند و خسته کننده هستند. اشتباه نکنید، بعضی از تکنیک های معتبر وجود دارند که کار می کنند ولی اکثر مردم از این تکنیک ها اطلاع ندارند و نمی دانند که چرا باید از آن ها استفاده کنند.

برای اینکه متوجه شوید چگونه می توانیم یک آگهی ملک خوب بنویسیم ابتدا باید همه چیزهای قبلی را فراموش کنیم و از اول شروع کنیم.

آگهی ملک و فروش خانهآگهی ملک و فروش خانه

نکات ساده در آگهی ملک و فروش خانه

آیا قصد دارید خانه تان را خودتان بفروشید؟ فروش خانه، بدون یک کارگزار املاک با دستمزد بالا، ساده تر از آن چیزی است که بیشتر مردم فکر می کنند، اما نکاتی دارد که باید به آن ها توجه کافی داشته باشید. شما می توانید خیلی از کارهایی که یک مشاور املاک انجام می دهد به طور معمول انجام بدهید. رهنمای گام به گام فروش را دنبال کنید تا نه تنها در پول خود صرفه جویی کرده، بلکه کار فروش خانه خود را به آسانی انجام می دهید.

خانه خود را با ارزش بدانید

همه چیز به نحوه ارائه شما بستگی دارد. خریداران به خانه های بزرگ، تمیز و جذاب تمایل پیدا می کنند. هدف شما باید این باشد که مشتری خود را خیره کنید. خانه خود را از بالا تا پایین تمیز کنید. همه چیزهای اضافی را حذف کنید. به خانه خود درخشش تمیزی ببخشید. کارهایی انجام بدهید که به نظر زیباتر بیاید. درخت های حیاط را هرس کنید، گل بکارید، راه پله ها را تمیز کنید، کاشی های شکسته را تعویض کنید، شامپو فرش استفاده کنید، حتی اتاق ها را مجددا رنگ آمیزی کنید. این کارها موجب افزایش زیبایی و جذابیت خانه شما جهت فروش می شوند و مشتری را به خود جلب می کنند. همچنین مطمئن شوید که خانه شما بوی خوبی می دهد و چیزهایی که بوی نامطبوع دارند را تمیز کنید و یا از خانه خارج کنید.

از همسایه بخواهید که مانند یک خریدار از خانه شما بازدید کند و نظر خود را در مورد اینکه اوضاع برای فروش مناسب است یا نه بدهد. شما به نظرات او توجه کنید و ایرادات احتمالی را برطرف نمایید.

– قیمت منصفانه روی خانه بگذارید

مراقب باشید قیمت بالا روی خانه خود نگذارید. قیمت بالا روی خانه گذاشتن انگیزه مشتری برای خرید خانه را کاهش می دهد و خانه های رقبا را در مقابل خانه شما بهتر جلوه می دهد. این امر می تواند منجر به فسخ قرارداد بعد از ارزیابی شود. قیمت گذاری بالا برای خانه مهمترین دلیل است که موجب می شود کسانی که می خواهند خودشان خانه شان را بفروشند، در این کار موفق نمی شوند. بازار فروش خانه است که قیمت خانه شما را تعیین می کند. (نه آنچه که شما فکر می کنید ارزش خانه شماست.)

یکی از بهترین راه ها برای تعیین قیمت خانه تان این است که بفهمید خانه های شبیه به شما در محله که اخیرا فروخته شده اند به چه قیمت هایی به فروش رفته اند. با فروشندگان و خریداران تماس بگیرید و لیست املاک را در روزنامه های محلی بخوانید همچنین آگهی ملک های دیگر را مطالعه کنید.

به طور معمول اگر شما قیمت خانه تان را ۵ تا ۱۰ درصد بالاتر از قیمت بازار در نظر بگیرید، یک پیشنهاد نزدیک به ارزش واقعی داده اید. اگر خانه شما دارای ویزگی هایی باشد که اضافه بر ضروریات خانه هستند می توانید قیمت را کمی بالاتر در نظر بگیرید.

ساده ترین راه برای ارزیابی دقیق قیمت خانه شما این است که با مشاور املاک محلی خود تماس بگیرید.

– استفاده از مشاورین املاک حرفه ای

شرکت هایی وجود دارند که تمام جنبه های مختلف یک معامله و بخش های مربوط به مسایل حقوقی را برای شما باز میکنند. برای پیدا کردن راهکارهایی در این مورد میتوانید به amlakee.com سر بزنید و مشاورین و متخصصین در این باره گفتگو کنید.

با اینکار شما آرامش بیشتری پیدا می کنید چون شما اطمینان پیدا می کنید که فردی مراقب منافع شما در معامله با خریداران است.

– خانه خود را برای فروش بگذارید

آگهی ملک خود را در معرض دید قرار بدهید. تنها با در معرض دید قرار دادن است که مشتری پیدا می شود. سایت amlakee.com میتواند گزینه بسیار خوبی برای درج آگهی ملکشما باشد.این کار میتواند سرعت فروش شما را بالا ببرد.

آگهی ملک خود را چگونه بنویسیم

سعی کنید نسخه آگهی ملک شما کامل و کوتاه باشد. طولانی و پر حاشیه بودن، خانه شما را جذاب تر نمی کند. معلوم است که برای مشتری خواندن چنین متنی سخت تر است. اطمینان حاصل کنید که مطالب مهم مانند تعداد حمام و دستشویی های خانه، وضعیت آشپزخانه و… را نوشته اید.

اکثر خریداران خانه، آگهی ملک را به سرعت نگاه می کنند، پس مهم است که تبلیغ شما در جای مناسبی باشد. مطالب را طوری بنویسید که خواننده تبلیغ راحت باشد. آگهی ملکهای دیگران را بررسی کنید و ببینید دیگران چگونه نوشته اند. به سرعت خواهید فهمید که با خریدار باید دوستانه صحبت کنید. از رویکرد آگهی ملک های موجود برای آگهی ملک خود الگو بگیرید.

عکس از خانه: بله یک عکس از خانه بیشتر از هزاران کلمه اهمیت دارد.

اگر از خانه خود برای آگهی ملک عکس می گیرید حواستان باشد که حیاط خانه و راه پله ها و راهروها شلوغ و به هم ریخته نباشند. دوچرخه ها، پلاستیک های زباله، و ماشین های پارک شده را خارج کنید. در مورد عکس از داخل خانه هم این مورد را رعایت کنید. مردم به دنبال خرید خانه شما هستند و نه اموال و اسباب شما. فکر کنید که اتاقی که از آن عکس می گیرید یک استیج است و مبلمان روی آن قرار گرفته است. در صورت نیاز از زوایای مختلف از خانه عکس های بیشتری بگیرید. هزینه ای ندارد… خانه شما باید عکس های خوبی داشته باشد. هرچه بیشتر عکس بگیرید احتمال اینکه عکس های خوب از بین آن ها برای آگهی ملک به دست بیاید بیشتر است.

علامت های محوطه

علامت هایی که در محوطه نصب می شوند یک ابزار بسیار خوب برای بازاریابی مشتری های خانه است. این علامت ها توجه ها را به خانه شما معطوف می کنند. علایم تولید شده به صورت حرفه ای، با یک پیام کوتاه به خریداران خانه اعلام می کنند که یک خانه با کیفیت در انتظار آن هاست. اگر خانه تان در خیابانی شلوغ واقع نباشد این علایم بیشتر کمک می کنند.

نکات آگهی ملکنکات آگهی ملک

خانه های باز (برای فروش)

خانه های باز اغلب یک روش مناسب برای جلب مشتری برای خرید خانه شماست. به طور معمول، مشاوران املاک طرح خانه های باز را به دو منظور انجام می دهند: ۱- مشتری ها از آن ها می خواهند که این کار را بکنند. ۲- یک راه خوب برای جذب مشتری است. حتی برای بقیه املاکی که در آن مشاوره املاک برای معامله سپرده شده اند نیز موجب تبلیغ می شود. البته یک واقعیت این است که تعداد کمی از خانه ها هستند که فقط به علت اینکه خانه باز هستند به فروش می رسند.

بروشور ملک یا صفحه اطلاعات ملک

ایده خیلی خوبی است که یک صفحه حاوی اطلاعات ملک خودتان به همراه عکس بسازید تا مشتریان بالقوه شما را جذب کند. در نظر بگیرید که می توانید از آگهی ملک که تهیه کرده اید به افرادی که برای دیدن خانه شما مراجعه می کنند بدهید.

شما بهترین فروشنده خانه هستید. همانطور که هر فروشنده ای می داند برای اینکه موثرتر باشید باید مشخصات محصول خود را بدانید. و چه کسی بهتر از شما ویژگی های خانه تان را ی داند؟ مطمئنا یک مشاور املاک که فقط چند دقیقه خانه را مشاهده کرده است و می خواهد به مشتری معرفی کند بهتر از شما ویژگی های خانه را نمی داند. در درج این ویژگی ها در آگهی ملک هوشمندانه و خلاقانه عمل کنید .

نکاتی که ممکن است برای خریدار مهم تر باشد را در آگهی ملک به صورت پر رنگ و بزرگ تر بنویسید تا بیشتر به چشم بیاید.

– مذاکره و پذیرش پیشنهادات

هنگامی که یک مشتری پیشنهاد می دهد ( این پیشنهاد اغلب به طور مستقیم از خریدار یا از طریق مشاور املاک به شما اعلام می شود) شما باید با مشاور املاکی خود مشورت کنید. معمولا سه روز برای اصلاح یا بازبینی پیشنهاد وجود دارد. بعد از این مهلت پیشنهاد به صورت قرارداد در می آید و طرفین ملزم به رعایت آن می شوند. این پیشنهادات ممکن است شرایط زیادی داشته باشند و حقوق مشتری در آن ها محترم شمرده شود.

قیمت خانه همه چیز نیست.

شرایط و ضوابط دیگر قرارداد را حتما به صورتی دقیق در نظر بگیرید. اگر در این کار دقت نکنید ممکن است معامله به هم بخورد. بند بند قرارداد را بخوانید و از درست بودن تمام آن مطمئن شوید، میتوانید از یک وکیل یا کارشناس بخواهید که در این زیمنه به شما کمک کند.

شرایط مالی خریدار را ارزیابی کنید

آیا خریدار تایید شده است؟ آیا دیگر نیازی نیست به دنبال خریدار باشید و از فروش خانه به این خریدار مطمئن هستید؟ بهتر است درباره خریدار خانه تان به صورت جدی فکر کرده و او را ارزیابی کنید.

مهم ترین نکات برای آگهی ملکمهم ترین نکات برای آگهی ملک

بازار فروش خانه خود را بشناسید

اینکه در مورد پیشنهادات مشتری چه تصمیمی بگیرید به شرایط بازار بستگی دارد. اگر بازار فروش راکد باشد ممکن است احساس ضرر بکنید. اطمینان حاصل کنید که هر پیشنهادی را که انتخاب می کنید، بیشتر از سی روز در پرداخت مبلغ معامله فاصله نیفتد. در صورتی که بازار گرم بود از پذیرش همزمان چند پیشنهاد خود داری کنید. همچنین از پیشنهاداتی که وعده پول بیشتری می دهند اما در قرارداد مشکلاتی دارند اجتناب کنید.

اگر احساس می کنید که پیشنهاد ارائه شده خوب نیست، پیشنهادات دیگر را بپذیرید. به ندرت پیش می آید که پیشنهاد اولیه قیمت مطلق خانه را بدهد. مذاکره و چانه زدن بخشی از روند فروش خانه است.

در این باره از مشاور املاک و متخصصین این زمینه حتماً کمک بگیرید.

 – بازرسی خانه

تمام قراردادهای استاندارد خانه حق خرید خانه را در اختیار مشتری می گذارد، پس آماده باشید. در بازرسی خانه شما موظف هستید تعمیرات عمده برای لوله کشی، برق، سیستم گرمایش را انجام دهید. یا اینکه خریدار ممکن است این تعمیرات را لغو کند.

– زمان بسته شدن قرارداد

در روز بسته شدن قرارداد، خریدار یک بازدید از خانه انجام می دهد تا مطمئن شود که تمام تعمیرات مدنظر انجام شده وخانه همان شرایطی را دارد که خریدار در پیشنهاد خود ذکر کرده است. اگر در این مرحله مشکلی به وجود بیاید، با استفاده از وجوه سپرده گذاری شده می تواند مشکلات حل شود.

بسته شدن قرارداد می تواند ۳۰ الی ۴۵ روز بعد از امضای قرارداد فروش رخ دهد. در پایان، تمام پول ها منتقل خواهد شد، وام ها پرداخت خواهد شد و معامله تکمیل خواهد شد. بیمه خانه نیز با تعهدات مربوطه انجام خواهد شد و بیمه نامه صادر می شود. فروشنده خانه، درآمد حاصل از فروش خانه خود را طی یک تا دو روز کاری دریافت خواهد کرد.

فروش خانه ممکن است وقت گیر باشد، اما می تواند دریافت مالی خوبی را به ارمغان آورد. اینکه خانه خود را چگونه به کمک آگهی ملک معرفی کنید قطعاً تاثیر زیادی در آوردن مشتریان احتمالی به سمت خانه شما دارد. پس در اینباره حساب شده عمل کنید. امیدواریم بتوانید با یک آگهی ملک خوب، خانه خود را با بهترین شرایط و در کوتاه ترین زمان ممکن به فروش برسانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی