بهترین املاک فروش ملک در زعفرانیه

خرید و فروش ملک

چه شما اولین خانه تان را بخرید و چه دهمین خانه، قطعا چندان تاکنون به طور فیزیکی از خانه ها بازدید نکرده اید؛ حداقل نه به صورت روزانه. یک مشاور املاک خرید موفق هر هفته از صدها خانه مختلف بازدید می کند. یک دلیل عالی دیگر برای استخدام مشاور املاک خرید این که آن ها می دانند هنگام بازدید از خانه دقیقا باید دنبال چه چیزی بگردند.

نقاط ضعف خاصی در هر خانه وجود دارند که ممکن است شما از بسیاری از آن ها آگاه نباشید. یک مشاور املاک خرید حرفه ای می تواند به سادگی این مشکلات و نقطه ضعف ها را تشخیص دهد.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

آگهی فروش ملک

قبل از خواندن نکات زیر برای آگهی فروش ملک، چند مسئله وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید.  بعضی آژانس‌های معاملات املاک بر این باورند که خانه‌هایی که درب آن‌ها برای بازدید باز است عجله و ضرورتی در فروششان نیست. با این حال، آژانس‌های مجرب میدانند با اینکه بیشتر خانه‌ها به دلیل باز بودن خانه به فروش نمیرسند، اما منابع خوبی برای منافع خریدار هستند. آژانس‌های معاملات ملکی موفق، تعداد زیادی فهرست خوب از خانه‌های فروشی و یا خریداران واجد صلاحیت دارند.

کارگزاران(دلالان) مختلف به آژانس‌های تازه کارشان نیاز دارند تا خانه‌های فروشی را در همه فهرست‌های جدید مدیریت کنند. آن‌ها میدانند که این کار زمانبر است. در عصر مدرن که اطلاعات همه خانه‌های فهرست شده به صورت آنلاین در دسترس است، خریداران هنوز دوست دارند که به صورت حضوری به خانه‌های فروشی سر بزنند و آن‌ها را ببینند. جذب خریداران خوب به عنوان مشتری باعث میشود که خانه‌های فروشی ارزشمند شوند، به علاوه غالبأ خانه‌ای به خاطر یک خانه فروشی که درب آن به روی مشتری باز است، به فروش میرسد.

در اینجا به چندین نکته برای اینکه تأثیر آگهی فروش را افزایش دهید، اشاره شده است.

آگهی فروش ملک در صفحه وب
میتوانید با بهره گیری از سایت هایی که برای خانه شما یک صفحه میسازند مثل amlakee.com آگهی فروش ملک خود را با تاثیر بالا در آن قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که در صفحه، عکس‌های با کیفیت از هر اتاق خانه، حیاط جلویی و پشتی و هر گونه ویژگی‌های خاص دیگری قرار گرفته است.

وقتی خریداران به خانه‌های فروشی میروند تمایل دارند که با تلفن‌های همراهشان عکس بگیرند تا خانه را به خاطر داشته باشند؛ میتوانید به آنها آدرس سایت و صفحه مربوط به خانه خود را بدهید تا عکس‌های بهتری از تمام نقاط خانه ببینند.

آگهی فروش ملک و خانه‌های فروشی
ملک و خانه‌ فروشی را میتوانید در سایت amlakee.com تبلیغ کنید، در اینجا خانه‌های فروشی با ویژگی هایشان فهرست میشوند، ویژگی هایی از جمله قیمت فروش به همراه کروکی و نقشه‌ی مکان خانه که میتوانید پست کنید.

قطعاً قرار دادن آگهی فروش ملک  تاثیر گذار است اما پیشنهاد میشود برای تأثیرگذاری بیشتر دو روز قبل از باز شدن خانه آگهی را درج کنید. در توضیحات خانه مطالبی مثل ” شروع بازدید خانه(افتتاح بازدید خانه)” را قرار دهید.

چگونگی آگهی فروش ملکچگونگی آگهی فروش ملک

علامت‌ها، علامت‌ها و علامت‌های بیشتر
برخی آژانس‌های معاملات ملکی حدأقل ۲۰ علامت را چند ساعت قبل از باز شدن خانه برای فروش در همه‌ خیابان‌های مجاور و گوشه‌‌ همه‌ی خیابان‌ها که به خانه منتهی میشوند، قرار میدهند. هرچه تعداد علامت‌ها بیشتر باشد بهتر است. در کنار علامت‌های استاندارد “برای فروش” شرکت، باید علامت‌های “بازدید از خانه” هم داشته باشید. همچنین میتوانید با یک علامت چاپ شده‌ی “شروع بازدید خانه”را به بالای علامت‌های “برای فروش “ضمیمه کنید.

در آگهی فروش ملک چه چیزهایی مهم است

بهتر است در آگهی فروش ملک به نکات بارزی که خانه شما دارد اشاره کنید. این نکات که در آگهی فروش ملک بسیار موثر هستند حتی میتواند مربوط به داخل خانه نباشند؛ مثلاً درباره خیابانی که ملک در آن واقع است یا همسایگان یا هرچیز دیگری که جزو مزایای خانه حساب میشود و میتواند روی خریدار تاثیر بگذارد بهتر است در آگهی فروش ملک گفته شود.

همسایگان
یکی از بهترین ارجاعات برای خریداران همسایگان هستند که ممکن است به عنوان همسایه‌ جدیدشان دوست یا آشنایی را بشناسند. آ‌ن‌ها بهترین آگهی فروش ملک را برای خانه‌های فروشی انجام میدهند.

یک ساعت قبل از عمومی کردن بازدید خانه، یک افتتاحیه خاص را برای همسایگان در نظر بگیرید. آگهی فروش ملک را از کامپیوترتان پرینت بگیرید و آن‌ها را به “رویداد مخصوص همسایگان” دعوت کنید و از آن‌ها پذیرایی کنید. میتوانید برای تحت تأثیر قراردادن آن‌ها چند روز قبل به درب منزلشان بروید و آن‌ها را شخصأ دعوت کنید.

آگهی فروش ملک در شبکه های اجتماعی
شما میتوانید یک صفحه برای فروش ملکتان در شبکه اجتماعی داشته باشید و در آن آگهی فروش ملک خود را به اشتراک بگذارید. چند عکس از خانه در یک پست قرار دهید و لینک صفحه‌ی سایتی را که آگهی فروش ملک شما به صورت کامل در آن است را قرار دهید تا بازدید کنندگان بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد خانه شما پیدا کنند. این کار بر آگهی فروش ملک شما تاثیر زیادی دارد و برای جلب توجهات مردم به خانه‌ای که در معرض فروش قرار گرفته، راهکاری عالی است.

همچنین میتوانید از هشتگ های مربوط به فروش خانه برای بیشتر دیده شدن آگهی فروش ملک استفاده کنید.

نوشتن آگهی فروش ملک

خانه‌های فروشی برای مشاورین

زمان بازدید خانه را برای مشاورین املاک در روز متفاوتی قرار دهید. فهرستی از هر آژانسی که خانه‌ای در همسایگی شما در سال گذشته فروخته تهیه کنید و از آن‌ها دعوت کنید. همه‌ی دفاتر آژانس‌های معاملات ملکی نزدیک به خانه را در فهرست قرار دهید. از مهمان‌هایتان پذیرایی گرم کنید، اینکار تأثیر مثبت ماندگاری میگذارد.

آگهی فروش ملک در روزنامه (کاغذی یا آنلاین)
در آخر، آگهی فروش ملک به روش قدیمی را فراموش نکنید. مردم هنوز صفحه‌ها‌‌ی نیازمندی‌ روزنامه‌های محلی را مطالعه میکنند. روزنامه‌های اجتماعی هم برای درج آگهی فروش ملک در معرض فروش شما جای مناسبی است. روزنامه‌های محلی و اجتماعی آنلاین در حال رشد هستند و غالبأ قیمت آگهی ستونی کمی دارند.

این ۸ نکته برای تاثیر هرچه بیشتر آگهی فروش ملک به شما کمک میکند که خریداران دارای صلاحیتی را پیدا کنید و خانه تان را بفروشید.

به عنوان توصیه‌ای دیگر در رابطه با آگهی فروش ملک، به سایت amlakee.com سر بزنید همچنین میتوانید از متخصصین و مشاورین در این زمینه کمک و یاری مفید بگیرید.

در ادامه نکات بسیار مهم در آگهی فروش ملک ذکر شده که قطعاً برای موثر بودن تبلیغ شما مفید است.

خریدارانی که به دنبال خانه فروشی میگردند به طور کلی در آگهی فروش ملک آنلاین یا روزنامه‌ها جستجو میکنند تا املاکی که موردعلاقه‌شان است را پیدا کنند. در نتیجه آگهی فروش ملک کلیدی است برای جذب خریداران بالقوه به سمت خانه شما و در آخر کلیدی برای به فروش رسیدن خانه شما

نکات مهم آگهی فروش ملک

خانه تان را در چندین سرویس فهرست خانه‌های فروشی مختلف قرار دهید. این فهرست‌ها پایگاه‌های اطلاعاتی هستند که توسط همه آژانس‌های معاملات ملکی استفاده میشود. همچنین قابلیت جستجوی آنلاین هم دارد.
در انتشارات محلی هم آگهی فروش ملک روزنامه ای را درج کنید.فرصت‌های مختلف قرار دادن خانه‌تان در فهرست‌ها را بشناسید. هرچه آگهی فروش ملک بیشتری در جاهای مختلف داشته باشید شانس اینکه خریدار مناسب با یک نگاه اجمالی به سمت خانه‌ی شما بیاید بیشتر میشود.

نکاتی درباره آگهی فروش ملکنکاتی درباره آگهی فروش ملک

تا میتوانید از خانه تان عکس آپلود کنید

در فروش ملک یک عکس به اندازه‌ی هزاران کلمه ارزش دارد و خریداران دوست دارند که تعداد عکس‌های بیشتری ببینند.
یک آگهی فروش ملک با جزئیات که شامل قیمت، متراژ برحسب مترمربع و هر ویژگی دیگری که باشد، بنویسید. حتی میتوانید ارزیابی مالیات ملک را هم در آن وارد کنید. خریداران باید قبل از اینکه به خانه‌ی شما بیایند از این جزئیات مطلع باشند. در این صورت وقت شما و آن‌ها تلف نمیشود.
بر ویژگی‌های مثبت تأکید کنید. در مورد نقاط مثبت خانه صحبت کنید و تصویری از ملک برای خریدار ترسیم کنید که نتوانند آن را رد کنند و به آن‌ها کمک کنید که خودشان را در حال زندگی کردن در ملک شما تصور کنند.
در مورد نکات منفی خانه‌تان روراست باشید. اگر مشکلی در خانه وجود دارد در ابتدا به‌ آن‌ها اشاره کنید، با این کار اگر خریداری نمیخواهد که با آن مشکلات کنار بیاید، وقت خودتان و او را تلف نمیکنید. حتمأ اشاره کنید که با توجه به مشکل موجود در خانه قیمت آن کاهش یافته یا اینکه  قبل از فروش مشکل رفع خواهد شد، بنابراین خریداران میبینند که شما روراست هستید و هر گونه نقصی که خانه دارد را جبران میکنید و غرامت آن را میدهید.
زمان‌های بازدید خانه را فهرست کنید. این زمان‌ها تا جاییکه میتوانید باید با نظم و قاعده باشند. اگر خریداری نتواند به بازدید خانه‌ای برود، نمیتواند آن را ببیند و درنتیجه تصمیم به خرید بگیرد.

آگهی فروش ملک تان را با بقیه مقایسه کنید. شما میخواهید که آگهی فروش ملک شما به چشم بیاید و اینکه خانه‌تان حدأقل در مقایسه با سایر املاک مجاور خوب به نظر برسد.
به طور کلی در هر زمانی خانه‌های زیادی وجود دارند که برای فروش قرار گرفته اند؛ هر چه خانه‌تان بهتر به نظر برسد، بیشتر در شلوغی خانه‌های فروشی به چشم می‌آید و شانس شما برای جذب سریع خریدار هم بیشتر میشود. این نکات به شما کمک میکند که خانه‌ها را طوری در فهرست به فروش بگذارید که خریدار برای بازدید به درب خانه‌ی شما بیاید.

نکاتی برای نوشتن آگهی فروش ملک مؤثر
در طول دهه‌های گذشته گذر از کاغذ و چاپ به سمت تبلیغات آنلاین املاک اجاره‌ای رقابت شدیدی را به وجود آورده است. تبلیغات آنلاین امکانات رسانه‌‌ای زیادی را فراهم کرده که در گذشته در دسترس نبودند، مثل ساختن فهرست‌های تصویری با چندین عکس، ویدئو و نقشه به همراه آگهی فروش ملک با جزئیات غنی و لینک‌های شبکه‌های اجتماعی.

چطور میتوانید مطمئن شوید که ملکتان به چشم می‌آیند؟ بازاریابی استراتژیک! تجارت نیاز به بازاریابی دارد تا سهم بازار را به دست بگیرد و رشد دهد، بنابراین رقابت در خیابان با نام‌ها، لوگوها و عکس‌های دیاگرامی مرسوم نمیتواند مشتری را فریب دهد که کدام خانه از همه بهتر است و توجه آن را جلب کند.

حال چگونه این جریان را متوقف کنیم و از فرصت‌های موجود قبل از افتادن در ورطه‌ی رقابت استفاده کنیم؟ با تولید تبلیغات توصیفی، دیاگرانی و جذابی که متناسب با مخاطب هدف شما طراحی شده‌اند.

نکات آگهی فروش ملکنکات آگهی فروش ملک

در زیر چند پیشنهاد در آگهی فروش ملک را میبینیم:
اگر بخواهید یک صفحه وب برای فروش خانه خود درست کنید مطمئناً در صفحه اول جستوجو دیده نمیشود پس بهتر است از سایت های املاکی که در این زمینه اعتبار خوبی دارند مثل amlakee.com استفاده کنید. از عکس‌های با کیفیت بالا استفاده کنید.اگر برای ملک‌تان تماس‌های زیادی دریافت نمیکنید، اولین قدم تجارت این است که مطمئن شوید عکس‌های باکیفیت در آگهی شما وجود دارد. بسیاری از مستأجران خوب آگهی‌های بدون عکس را رد میکنند چرا که میپندارند مالک خانه یا اهمیت نمیدهد یا اینکه میخواهد چیزی را پنهان کند، که هیچ‌کدام از این موارد به شما کمکی در زمینه فروش ملک‌تان نمیکند.

اولین تأثیر مهم است! در دنیای آنلاین، اولین چیزی که خریداران میبینند عکس‌ها هستند. مهم نیست که چه اندازه آگهی فروش ملک شما خارق‌العاده است، عکس‌های شما حرف بیشتری برای گفتن دارند. از تصاویر برای نشان دادن اینکه چقدر زندگی در ملک شما میتواند تجربه‌ای عالی باشد استفاده کنید. احتمالأ به فکر استخدام یک عکاس بیفتید تا از ساختمان شما عکس‌هایی بگیرد که در تصمیم خریداران تفاوت چشم‌گیری ایجاد کند.

مخاطب خود را بشناسید

در هنگام نوشتن آگهی فروش ملک اجاره از خودتان بپرسید: چه نوع خریداری را میخواهم جذب کنم؟  زمانی که مخاطب هدف خود را بشناسید میتواندی متناسب با آن جمعیت هدف فهرست آگهی فروش ملک تان را تنظیم کنید. وقتی به آگهی‌تان در زمینه‌ی جذب خریداری که میخواهید تمرکز کنید، آگهی فروش ملک به خودی خود میتواند برای شما غربالگری انجام دهد.

جزئیات خاص را قرار دهید. اگر میخواهید که مستقیمأ به سمت خریداران که مورد هدف شما هستند بروید و از تماس‌های زیاد توسط افراد که میخواهند جزئیات بیشتری دریافت کنند جلوگیری کنید، باید آگهی‌تان خاص باشد و همه‌ی جزئیات پیش رو را در بربگیرد.

برخلاف آگهی فروش ملک در روزنامه ها که اغلب توسط نامه شارژ میشوند، بسیاری از سایت‌های آنلاین فضاهای زیادی را برای درج جزئیات در اختیار شما قرار میدهند. از این فضاها بهره ببرید و جزئیاتی که خریداران به دنبال آن هستند را فراهم آورید. در کنار عکس‌های باکیفیت، مهم‌ترین جزئیاتی که باید درج شوند قیمت و موقعیت مکانی هستند. اطمینان حاصل کنید که همه‌ی قسمت‌ها را در هنگام درج آگهی‌هایتان پر میکنید، همه‌ی امکانات را فهرست کنید و در مورد شروط و مقررات واضح و شفاف باشید.

چند نکته برای پرهیز در هنگام درج آگهی فروش ملک:

از عبارات بی‌تأثیر خودداری کنید. در آگهی فروش ملک کلمات بلااستفاده‌ی زیادی مثل خوب، عالی، و زیبا وجود دارد که میتواند کلمه‌ای بدون تأثیر باشد. به دنبال جایگزین‌های آن باشید که بتواند خانه‌تان را به خوبی توصیف کند.

از مختصر نویسی خودداری کنید. بسیاری از سایت‌ها فضای زیادی برای آگهی در اختیارتان قرار میدهند، بنابراین نیازی به استفاده از مختصر نویسی نیست.

در نهایت تمام تلاش ما این است که بتوانید یک آگهی فروش ملک را با موفقیت درج کنید و بتوانید خریدار ها را جذب کرده و خانه خود را در بهترین حالت به فروش برسانید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی