بهترین املاک فروش ملک در زعفرانیه

خرید و فروش ملک

چه شما اولین خانه تان را بخرید و چه دهمین خانه، قطعا چندان تاکنون به طور فیزیکی از خانه ها بازدید نکرده اید؛ حداقل نه به صورت روزانه. یک مشاور املاک خرید موفق هر هفته از صدها خانه مختلف بازدید می کند. یک دلیل عالی دیگر برای استخدام مشاور املاک خرید این که آن ها می دانند هنگام بازدید از خانه دقیقا باید دنبال چه چیزی بگردند.

نقاط ضعف خاصی در هر خانه وجود دارند که ممکن است شما از بسیاری از آن ها آگاه نباشید. یک مشاور املاک خرید حرفه ای می تواند به سادگی این مشکلات و نقطه ضعف ها را تشخیص دهد.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

فروش آپارتمان

حراج و فروش خصوصی
این یک سوال کلیدی است و پاسخ آن بستگی به این دارد که چگونه و به چه میزان آپارتمان تان در مورد مسائل زیر در این نظرسنجی قرار دارد.
– منحصر به فرد بودن یا جذابیت آپارتمان شما برای خریداران
– قدرت بازار و احتمال خریده شدن این آپارتمان
– تعهد شما به ارائه و خرید و فروش ملک  واقعا خوب و نتیجه بخش باشد.

اغلب دشوار است که بدانیم چه مقدار را برای بازاریابی صرف کنیم تا مشاوره نمایندگی های شما را به دست آوریم. برای بسیاری از سالها ۱٪ ارزش آپارتمان یک قانون کلی بود اما اخیرا با کمترین وابستگی به تبلیغات روزنامه ها این هزینه شاید نزدیک به ۰.۸٪ تا ۰.۹٪ باشد. برای یک آپارتمان ۷۰۰ میلیون تومانی، بودجه بازاریابی باید حدود ۷ میلیون تومان می باشد (به استثنای استخدام وسایل برای اصلاحات و یک طراحی ظاهری). با این حال، حتی یک آپارتمان ۱.۵ میلیاردی، حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت، زیرا برخی از هزینه ها بدون در نظر گرفتن ارزش آپارتمان ثابت و مشخص می شود.


– چقدر متعهد به نهایی شدنخرید و فروش ملک بر اساس ارزش بازار هستید.

ا اجناس دست دوم به آن بپردازید. اگر آپارتمان اجاره شده باشد، ممکن است لازم باشد با مستاجر صحبت کرده تا آن را به ویژه پنجره ها، آشپزخانه و حمام به شکل حرفه ای تمیز و مرتب کنید. شما همچنین می توانید گل ها را برای هر بازرسی و مراقبت به آن ها تحویل داده و از مستاجر درخواست همکاری کنید تا آپارتمان را به صورت شسته و مرتب برای هر بازرسی ارائه و تقدیم کند. با توجه به سخت بودن اجرای این موضوع در صورت انجام این کار از آن ها تقدیر و قدردانی کنید.


شانس هر فروشنده ای که بالاترین امتیاز را در هر کدام از موارد بالا کسب کرده اید، برای حراج و آگهی فروش ملک حتما بیشتر است. مشاورین املاک به شما در این مورد توصیه و پیشنهاد خواهد کرد، اما به نظر می رسد که یک مسئله مهم می باشد. حراج زمانی که دو یا سه نفر رقابت کرده و قیمت های خود را پیشنهاد داده تا قیمت خود را بالاتر از قیمت دیگران قرار دهند بهتر است. برای این که شما یک آپارتمان بسیار دلخواه داشته باشید باید یک بازار شناور (یا بازاریابی و یک نمایش واقعی تلویزیونی) اتفاق بیفتد.
فرایند طبیعی حراج قیمت را بالا برده اما این فرض که خریداران رقابتی برای پیشنهاد وجود داشته را ایجاد می کند. یک مشاور املاک تهران خوب قادر خواهد بود تا یک تنش و رقابت مشابهی در روند فروش خصوصی با مهارت مذاکره با خریداران واجد شرایط در آن جا ایجاد کند. همه مزایده ها دارای موفقیت تضمینی نیستند و مزایده هایی وجود دارد که هیچ کس پیشنهادی به آن نمی دهد. متاسفانه، این اتفاق نیز می افتد.
هزینه بازاریابی برای فروش خانه خصوصی مشابه با حراج است. حراج می تواند یک نقطه تمرکز بالقوه برای نشان دادن منافع خریدار فراهم کند، اما اگر چند نفر در حراجی شرکت کنند، می تواند منافع دیگری را نیز به همراه داشته باشد. با نماینده خود در مورد جزئیات این مورد بیشتر بحث کرده و بهترین گزینه را برای فروش آپارتمان خود قبول کنید.


فروش آپارتمان در حالی که اجاره شده است
این امر می تواند به دشواری کنترل کیفیت انجامیده و همچنین ممکن است به خرید خریداران خاص و موارد شخصی منجر شود. اگر آپارتمان برای مدت ۶ ماه یا بیشتر اجاره شود، احتمال خریدن خانه کمتر شده و خریداران سرمایه خود را محدود به بازار فعلی و مورد نظر خواهند کرد.
در مقابل آن یک آپارتمان خالی، به معنای از دست دادن پول اجاره می باشد. اگر خریدار یک سرمایه گذار باشد، پس از استقرار بلافاصله خسارتی بابت آن گرفته و سپس هزینه های اجاره ای جدید و هزینه های بازاریابی برای اجاره را متحمل و متقبل می شود.
مشاور املاک به شما توصیه ای در مورد بهترین استراتژی خواهد کرد با این حال به طور کلی اگر آپارتمان به درصد نفع برابر بین هرکدام از اشخاص مالک و سرمایه گذار باشد، پیشنهاداتی با بهترین ارائه مناسب می باشد. اگر آپارتمان عمدتا یک خرید برای سرمایه گذاری بوده و مستاجر تمیز و همکار و همراهی باشد، یک پیشنهاد برای اجاره می تواند در اینجا به کار بیاید. در حقیقت تقریبا تمام آپارتمان ها ۵۰٪ یا بهتر از آپارتمان های مالک می باشند.
چیز دیگری که باید بخاطر داشته باشید ارزش ملک، حفظ حریم خصوصی و ثبات آن است. هنگامی که خانه آنها برای فروش گذاشته می شود، زندگی آنها مختل می شود. به استثنای ناراحتی و ایجاد مزاحمت در طی روند فروش آپارتمان آنها احساس می کنند که صاحب جدید می خواهد در آنجا زندگی کنند، بنابراین تصمیم می گیرند که به هرشکلی از آنجا بار کنند. نگه داشتن مستاجر در طول یا پس از فروش آپارتمان دشوار بوده و اگر آنها قصد دارند به هر حال بار کنند، شاید بهتر باشد که خانه را به منظور افزایش ارائه و به حداکثر رساندن تعداد خریدار در طول فروش آپارتمان خالی بگذارید.
سازماندهی زمان های دسترسی با یک مستاجر نیز می تواند چالش برانگیز بوده و گاهی اوقات آن ها اجازه بازرسی برای کوتاه مدت و یا در زمان هایی از روز که آپارتمان را به بهترین شکل ممکن و یا مناسب ترین خریداران ارائه می شود را می دهند.

ارائه و بازاریابی در سایت خرید ملک


حالا شما مشاور املاک خود را انتخاب کرده اید و در مورد استراتژی فروش آپارتمان در سایت خرید ملک به توافق رسیده اید، زمان آن است که با آنها کار کرده تا در مورد چگونگی ارائه آپارتمان در بهترین نور جهت جذب بهترین خریداران بحث و تبادل نظر کنید.

جزئیات ارائه و بازاریابی مخصوص آپارتمان بوده و شما را به بهترین برنامه هدایت خواهد کرد. اغلب آپارتمان های فروشی به این دلیل که هزینه صرف آن شده است گران قیمت به نظر می رسد. این زمانی برای به یاد آوردن تعهد شما به فروش آپارتمان و انجام هر کاری برای دستیابی به بهترین قیمت می باشد. اگر شما آماده نیستید که آپارتمان را در بهترین حالت خود قرار دهید، باید تصمیم خود برای فروش آپارتمان را بررسی کنید.



الف- ارائه
اگر یک خریدار آینده نگر، متوجه برخی موارد تعمیر و نگهداری کوچک به عنوان مثال در مورد یک راهرو در حیاط یا کابین شکسته می شود، ما فرض می کنیم که موارد دیگری مانند تهویه مطبوع یا واحد های آب گرم که به درستی نگهداری نشده اند نیز وجود دارد. یک بررسی بسیار دقیق از آپارتمان انجام داده تا اطمینان حاصل کنید که تمام اقلام و وسایل نگهداری مورد توجه قرار گرفته است.
بخش عمده ای از آثار، وسایلی مانند رنگ، فرش، کاشی، آشپزخانه، حمام و پنجره است. مشاور املاک شما بهترین موقعیت را برای اطلاع دادن به شما در این مورد انتخاب می کند، اما اگر شما مطمئن نیستید که آنها آیا نیاز به جایگزینی یا به روزرسانی داشته باشند، به احتمال زیاد آن ها این کار را خواهند کرد. یک رنگ جدید باعث ایجاد تفاوت زیادی در خانه می شود، مخصوصا اگر رنگ را به چیزی که در حال حاضر بیشتر رایج و به روز است، تبدیل کنید.
آخرین و مهمترین بخش در ارائه، یکپارچه سازی آپارتمان با مبلمان و جلوه های ویژه بوده تا با استقبال فراوانی از جانب آن ها مواجه شوید. مشاور املاک با شما در این زمینه کار کرده و یک سبک مناسب را توصیه خواهد کرد. اگر در آنجا زندگی می کنید این کار را می توانید با مبلمان و وسایل خودتان انجام دهید و یا اگر آنجا خالی است با اجناس دست دوم به آن بپردازید. اگر آپارتمان اجاره شده باشد، ممکن است لازم باشد با مستاجر صحبت کرده تا آن را به ویژه پنجره ها، آشپزخانه و حمام به شکل حرفه ای تمیز و مرتب کنید. شما همچنین می توانید گل ها را برای هر بازرسی و مراقبت به آن ها تحویل داده و از مستاجر درخواست همکاری کنید تا آپارتمان را به صورت شسته و مرتب برای هر بازرسی ارائه و تقدیم کند. با توجه به سخت بودن اجرای این موضوع در صورت انجام این کار از آن ها تقدیر و قدردانی کنید.
ب- بودجه بازاریابی و مشاور املاک 

اغلب دشوار است که بدانیم چه مقدار را برای بازاریابی صرف کنیم تا مشاوره نمایندگی های شما را به دست آوریم. برای بسیاری از سالها ۱٪ ارزش آپارتمان یک قانون کلی بود اما اخیرا با کمترین وابستگی به تبلیغات روزنامه ها این هزینه شاید نزدیک به ۰.۸٪ تا ۰.۹٪ باشد. برای یک آپارتمان ۷۰۰ میلیون تومانی، بودجه بازاریابی باید حدود ۷ میلیون تومان می باشد (به استثنای استخدام وسایل برای اصلاحات و یک طراحی ظاهری). با این حال، حتی یک آپارتمان ۱.۵ میلیاردی، حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت، زیرا برخی از هزینه ها بدون در نظر گرفتن ارزش آپارتمان ثابت و مشخص می شود.

راهنمای فروش آپارتمان
در وبلاگ چگونه خانه خود را بفروشیم؟ به شما راه کارهایی مفید برای فروش خانه ارایه می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی