بهترین املاک فروش ملک در زعفرانیه

خرید و فروش ملک

چه شما اولین خانه تان را بخرید و چه دهمین خانه، قطعا چندان تاکنون به طور فیزیکی از خانه ها بازدید نکرده اید؛ حداقل نه به صورت روزانه. یک مشاور املاک خرید موفق هر هفته از صدها خانه مختلف بازدید می کند. یک دلیل عالی دیگر برای استخدام مشاور املاک خرید این که آن ها می دانند هنگام بازدید از خانه دقیقا باید دنبال چه چیزی بگردند.

نقاط ضعف خاصی در هر خانه وجود دارند که ممکن است شما از بسیاری از آن ها آگاه نباشید. یک مشاور املاک خرید حرفه ای می تواند به سادگی این مشکلات و نقطه ضعف ها را تشخیص دهد.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰
مشاور املاک و خرید خانه
  1. مشاور املاک برنامه پرداخت را منظم نگه می دارد

در معاملات املاک و مستغلات، تاخیر در معامله رخ می دهد اما این به این معنا نیست که این کار قابل ‌قبول است. تاخیر درخرید خانه تهران و مستغلات برای همه طرف‌های درگیر به خصوص برای خریدار و فروشنده، نا امید کننده است.

زمانی که یک مشاور املاک خرید خانه تهران را استخدام می‌کنید، به شدت احتمال وقوع تراکنش های شما در قالب یک برنامه را افزایش می دهد. چندین دلیل وجود دارد که بسته شدن املاک و مستغلات به تعویق می‌افتد که می توان با استخدام یک مامور عالی در آگهی ملک رتبه خرید از بسیاری از آن ها اجتناب کرد.

یک مشاور املاک خرید مسئول حصول اطمینان از این است که قرارهای موعدی، مانند تعهد رهن مکتوب، برآورده می‌شوند. سایر خطاهای وابسته به تاخیر عبارتند از تاخیر در ارزیابی سفارش یا تاخیر در یک بررسی ابزار کامل. یک نماینده سازمان دهی شده یک سیستم در محل خواهد داشت که تضمین می کند این تاخیرها هرگز اتفاق نخواهند افتاد.

  1. یک مشاور املاک می تواند فیلتر عاطفی شما باشد

خرید یک خانه امری بسیار عاطفی است و می تواند به طور بالقوه بهترین مشتری را به دست آورد. دلیل اصلی دیگر برای استخدام یک پیمان‌کار در هنگام خرید یک خانه این است که آن ها می‌توانند به عنوان یک فیلتر عاطفی عمل کنند.

از آنجا که یک مشاور املاک فروش خانه تهران از لحاظ عاطفی به یک ویژگی خاص وابسته نیست، در حالی که شما ممکن است به آن علاقه داشته باشید، آن ها می‌توانند به حفظ شما از تصمیم گیری احساسی و عجولانه کمک کنند. در نهایت، خریدار تصمیم‌گیرنده نهایی است اما یک مشاور املاک می تواند به خریدار کمک کند که مزایا و معایب را به ویژگی‌های بالقوه ارزیابی کند در حالی که احساسات را از این تصمیم خارج می کند.

نظرات نهایی

دلایل بسیاری برای استخدام یک مشاور املاک خریدار در هنگام خرید یک خانه املاک تهران وجود دارد و ۱۰ دلیل بالا مورد بحث قرار گرفت باید این اهمیت این موضوع را روشن کند!

در حقیقت هیچ دلیل خوبی برای عدم استخدام نماینده خرید وجود ندارد. زمانی که در مشاور املاک املاک تهران را استخدام می‌کنید، یک متخصص استخدام می‌کنید تا به دنبال بهترین منافع تان در طی یکی از بزرگ‌ ترین خریدهای عمرتان باشد.

از قبل صلاحیت داشته باشید
شما میبایست قبل از بازدید و خرید ملک مورد نظر خود، برای رهن از قبل صلاحیت داشته باشید. به یک دلیل، اینکه اگر خانه‌ی رویاهایتان را پیدا کردید، ممکن است اگر برای سرمایه‌‌گذاری دست دست کنید آن را از دست بدهید. همچنین این کار در مورد اینکه چقدر توانایی پرداخت برای خرید ملک دارید، به شما انتظارات واقعی میدهد. غالبأ به شما پیشنهاد میکنم که عجله کنید، به این دلیل که ممکن است غافل‌گیر کننده و ناراحت کننده باشد وقتی خریداری در آخرکار به یک وام‌ دهنده مراجعه میکند و در مورد از پیش تأیید شدن میپرسد و آنها متوجه میشوند که نمره‌ی اعتبارشان پایین‌تر از چیزی است که فکر میکردند یا اینکه قدرت خرید ملک یا چیزی که نیاز دارند را ندارند.
چند وام‌دهنده‌ی مختلف و محصولات آنلاین وام را مقایسه کنید، که شامل مواردی است که توسط مؤسسات اعتباری محلی پیشنهاد شده اند که آیا شما واجد شرایط پیش پرداخت اولیه هستید، و وام‌هایی که توسط آژانس کمک مالی مسکن منطقه شما برای کسانی که اولین خرید ملک خود را انجام میدهند، پیشنهاد میشود.
شما باید فیش حقوقی، بازپرداخت‌های مالیات و سایر مدارک مالی را برای درخواست وام تان جمع‌آوری کنید. این مدارک را در یک پوشه در طول فرآیند جستجوی خانه و خرید ملک خود نگه دارید، تا هنگام نهایی کردن وام که دوباره لازم باشد آن‌ها را ارائه دهید (یا اینکه اگر مهلت ۹۰ روزه‌ی از پیش تأییدی شما منسوخ شود).
به کمک یک آژانس خریداری که طرف شما است و در دست داشتن نامه‌ی از پیش تأییدی، حالا برای تهیه‌ی فهرست آماده و کاویدن زمین برای خانه‌ی رویاهایتان هستید- و اگر آن را پیدا کردید، برای خرید ملک سریع روی آن پیشنهاد بدهید.

پیشنهاد
وقتی خانه‌ی مناسب را پیدا کردید، آژانس‌تان به شما کمک میکند که پیشنهادتان‌ را بنویسید و ثبت کنید. یک آژانس خوب سعی میکند که جزئیاتی در مورد فروشنده که ممکن است شانس‌تان را برای  خرید و فروش ملک بالا ببرد جمع‌آوری کند. (و همچنین تشخیص دهد که آیا باید نامه‌ای شخصی ثبت کنید) و اینکه بازار محلی را به خوبی میشناسد تا اطمینان حاصل کند که پیشنهادتان رقابتی است. دیگر مشاور املاک تهران میگوید: “با اینکه پیشنهادهای دیگری برای خرید ملک وجود دارد، کار آژانس شما پیدا کردن انگیزه‌ی فروشندگان است؛ و اینکه فروشندگان وقتی به پیشنهادها نگاه میکنند چه چیزی برایشان مهم است.” به کمک آن اطلاعات ارزشمند، شما میتوانید با راه‌های ساده، پیشنهادتان را خوش‌آیندتر نشان دهید. “در بسیاری موارد، آن‌ها یاد میگیرند که درست است که پول مهم است، اما تنها مسئله‌ی مهم نیست. شاید واقعأ برای‌ آن‌ها مهم باشند که در روز خاصی قرار داد ببندند.”
غالبأ‌ نیاز است که سپرده‌ای را هم شامل پیشنهادتان کنید،‌ به اسم مبلغ بیعانه که چند میلیون تومان است. اگر پیشنهاد شما برای خرید ملک پذیرفته شود، این مبلغ در قیمت خرید ملک اعمال میشود و اگر پذیرفته نشود به شما برگشت داده میشود- اما اگر موارد موجودی که پذیرفته شده را نقض کنید، پول شما به باد میرود.

چگونگی خرید ملک
چگونگی خرید ملک

صبر کنید و نگران باشید
این را از گروه مشاورین املاک شار بشونید: ارائه‌ی پیشنهاد جرأت زیادی میخواهد: شما موظف به پرداخت چند صد میلیون تومان هستید، بنابراین باید واقعأ آن مکان را دوست داشته باشید، یا اینکه عاشق آن باشید. همزمان، کاملأ ممکن است که پیشنهادتان برای خرید ملک رد شود. شما عاشق خانه هایی شدید، در طول سال برای سه خانه پیشنهاد دادید و نهایتأ‌ چهارمین پیشنهادمان پذیرفته شد، هر کدام از پیشنهادها که رد میشود سخت است.
یک مشاور املاک تهران میگوید که تعدادی از خریدارانش، قبل از اینکه بالاخره موفق شوند، ۱۰ بار یا بیشتر پیشنهادیشان برایخرید ملک رد شده است- هرکدامشان یک ناامیدی خسته کننده به دنبال داشت. او میگوید این اتفاق عذاب‌آور است. بیشترین بخش این شغل اجتماعی بودن در کار است. همه‌ی مشاوران املاک اینگونه نیستند.
یکی از خریداران خوش شانس که دو سال پیش موفق به خرید ملک مورد نظر خود شد، میگوید: وقتی همه‌ چیز دلهره‌آور میشود این اتفاق می‌افتد. “بخش‌های متحرک زیادی وجود داشتند که به محض اینکه ما پیشنهادمان را ارائه دادیم به حرکت درآمدند. مانند گردباد بود. “همچنین پیشنهاد خرید ملک ما وقت پذیرفته شد که ما در حال رفتن به مسافرت بودیم، پس باید کاملا آمادگی لازم برای اتفاقات عجیب و غریب را داشته باشید”.

بازرسی خانه
در شرایط معمولی بازار، پیشنهادتان برای خرید و فروش ملک  باید شامل پیش‌بینی احتمالی باشد که به شما اجازه دهد برای پذیرفته‌شدن پیشنهادتان در طول یک هفته یک بازرس خانه استخدام کنید. این کار به شما این امکان را میدهد که از خرید ملک منصرف شوید یا اینکه اگر بازرسی خانه منجر به پیدا شدن مشکلات قبلی ناشناخته‌ای در خانه شد، در مورد قیمت خرید ملک مذاکره کنید.
یکی از مدیران مشاور املاک میگوید: بازرس خرید ملک شرایط ساختاری و مکانیکی خانه را آزمایش میکند.
آن‌ها علامه‌ی دهر نیستند، اما یک بازرس خانه به طور کلی میتواند در مورد مشکلات واضح یا دردسرهای بالقوه‌ای که ممکن است نیاز باشد یک متخصص، مثل بازرس آفت یا مهندس ساختمانی به آن‌ها نگاهی بیندازد را به شما هشدار دهد. هزینه‌ی بازرسی به طور میانگین در حدود چند میلیونی است و باید ساعت‌ها به طول بینجامد. اگر میتوانید ایده‌ی خوبی است که برای آشنا شدن با خانه بازرس را همراهی کنید.
یک مشاور املاک تهران میگوید: “برای مثال، یک بازرس خانه به شما میگوید که آیا سیستم گرمایشی یا کف در آینده‌ی نزدیک نیاز به تعویض دارد یا اینکه هر دوی آن‌ها باید با خرج زیاد تعمیر شوند.” اگر امکان بازرسی را در هنگام خرید ملک در نظر گرفته‌اید میتوانید از گزارش بازرس برای تصمیم‌گیری اینکه آیا مذاکره میکنید یا اینکه حتی بدون از دست دادن‌ سپرده از انجام معامله انصراف میدهید، استفاده کنید. “اگرچه چیزی که بازرس خانه نمیتواند به شما بگوید این است که شما باید این ملک را بخرید یا نه. این کار به عهده‌ی خریدار است.”
در یک بازار داغ، کسانی که اولین ملک خود را میخرند میتوانند با خریداران نقدی در ارتباط باشند و ممکن است با حذف امکانات از پیشنهادشان احساس فشار کنند- مثل امکان بازرسی ملک. “من فکر میکنم شما باید برای انجام این کار یک کابوی واقعی باشید”. از طرفی، اگر میخواهید در رقابت خرید ملک قرار بگیرید، اگر چندین پیشنهاد در میان باشد، خریداران اغلب نمیخواهند پیشنهادی با امکان بازرسی را قبول کنند.
مشاور املاک دیگری دور زدن را پیشنهاد میکند. پیشنهاد دیگر این است که به عقب برگردید و قبل از اینکه پیشنهاد داده شود، خانه‌ را برای بار دوم ببینید، و این بار این کار را با یک پیمانکار یا دوست دانا که در تجارت دست دارد و میتواند سیستم گرمایشی، الکتریکی، لوله‌کشی و سیستم های اصلی خانه را آزمایش کند، انجام دهید.
دیگر مشاور املاک تهران هشدار میدهد که هنگامی از امکانات بازرسی چشم‌پوشی کنید که بتوانید هرگونه تعمیرات غیرمنتظره‌ای را انجام دهید. “‌در هنگام نوشتن پیشنهاد خرید ملک ، اطمینان حاصل کنید که موارد و شرایط وارد شده برای شما واقع‌گرایانه هستند.”وی میگوید: “‌نگذارید رقابتی بودن بازار شما را مجبور به اتخاذ تصمیمات احساسی کند.”

در وبلاگ نکات-مهم-درباره-فروش-سریع-خانه-در-تهران بهترین راه کارها برای فروش سریع خانه خود را به شما خواهیم گفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی