بهترین املاک فروش ملک در زعفرانیه

خرید و فروش ملک

چه شما اولین خانه تان را بخرید و چه دهمین خانه، قطعا چندان تاکنون به طور فیزیکی از خانه ها بازدید نکرده اید؛ حداقل نه به صورت روزانه. یک مشاور املاک خرید موفق هر هفته از صدها خانه مختلف بازدید می کند. یک دلیل عالی دیگر برای استخدام مشاور املاک خرید این که آن ها می دانند هنگام بازدید از خانه دقیقا باید دنبال چه چیزی بگردند.

نقاط ضعف خاصی در هر خانه وجود دارند که ممکن است شما از بسیاری از آن ها آگاه نباشید. یک مشاور املاک خرید حرفه ای می تواند به سادگی این مشکلات و نقطه ضعف ها را تشخیص دهد.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

رسانه ها جهت بازاریابی در خرید آپارتمان

مشاور املاک به شما در مورد رسانه ها و بازاریابی جهت اثربخشی هر یک از این عناوین در مورد آپارتمان شما با شما صحبت و بحث و بررسی خواهند کرد.

وبلاگ رسانه ها جهت بازاریابی در خرید آپارتمان را بخوانید.


در اینجا خلاصه ای از روش های معمول اشاره شده است:
۱. عکاسی
عکاسی یک امر ضروری و مهم می باشد که در رسانه های اصلی و اینترنت، مطبوعات و بروشور از آن ها استفاده می شود. این کار یک تصور پایدار را در ذهن خریدار قرار داده و از عکاسی به سبک “خلق و خو” در اطراف آن برای برجسته کردن جاذبه های محلی و افزایش کشش عاطفی هنگام خرید آپارتمان استفاده می شود.
۲. تورهای مجازی سه بعدی
این تور ۳۶۰ درجه ای تعاملی بوده که به خریدار اجازه می دهد تا یک تور مجازی از آپارتمان را از طریق رایانه یا دستگاه خود به همراه داشته باشد. برای خریدار یک اثر و نتیجه اولیه برای فروش آپارتمان واقعا موثر و مهم است، زیرا آنها نمی توانند در ابتدا همه موارد از نظر فیزیکی را بازرسی و بررسی کنند. خریداران می توانند تور مجازی سه بعدی را با خانواده، دوستان و مشاوران خود به اشتراک بگذارند.
۳. طرح های طبقه ای (طبقاتی)
یک طرح طبقاتی جامع، به خریدار اجازه می دهد تا درک درستی از طرح آپارتمان و اندازه واقعی و پیکربندی آن داشته باشد. این کار اعتماد به نفس خریدار را بر اساس آنچه که خرید می کند، افزایش می دهد. خریداران اکنون بیشتر در مورد اندازه آپارتمان و اتاق خواب تحقیق کرده و مایل به دانستن ابعاد و اندازه آن می باشند.


۴. پایگاه داده برای خریداران فعال
نماینده انتخاب شده شما یک پایگاه داده فعال برای خریداران ایجاد و به خوبی از آن نگهداری خواهند کرد که به وسیله آن جزئیات آپارتمان خود را به ایمیل آن ها ارسال می کند.

بهترین راه های خرید ملک

۵. بازاریابی اینترنتی
این راه (رفتن به محیط بازاریابی) حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد بودجه تبلیغاتی شما را شامل می شود. برجسته ترین سایت خرید ملک می تواند amlakee.com باشد. درج آگهی فروش آپارتمان در این سایت ضروری می باشد. اکثر وب سایت های دیگر دارای پوشش نسبتا کمتر بوده و معمولا برای تبلیغ رایگان هستند.
۶. روزنامه / مجله
اثر بخشی تبلیغات روزنامه و مجله ها در سال های اخیر کاهش یافته است، اما برای بسیاری از بخش های بازار، یک بازوی رسانه ای مهم باقی مانده است. با این حال، هرچند برای فروش آپارتمان کمتر و عمدتا برای خانه ها یا آپارتمان لوکس / پنت هاوس استفاده می شود.
۷. بروشور
یک بروشور بخش مهمی از کمپین و تلاش در راه بازاریابی است زیرا خریداران را با یک نسخه کتبی و مکتوب زیبا از عکس ها، ویژگی های آپارتمان خود و طرح طبقه بندی آشنا می کند.
۸. بازدید و نظارت
به طور منظم بازرسی ها، جزء مهمی از بازاریابی هستند و می توانند یک خریدار با علاقه متوسط را به یک علاقه جدی تبدیل کنند. بررسی و بازرسی های خصوصی از جمله ویژگی های لازم برای خرید ملک و مذاکره بر سر قیمت نیز شخصا برای فروش خانه مهم است. اگر آپارتمان شما دارای مستأجر باشد، مشاور املاک باید با مدیریت وسایل خود و با تمام قوانین مشخص شده به آن دست یابد.

در این مطلب، راهنمای گام به گام خرید ملک را برای شما توضیح خواهیم داد.

میدانید که میخواهید ملک بخرید- فقط مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید. جای تعجب نیست: خریدن ملک پروسه‌ای طولانی و دلهره‌آور و پر از کار‌های زمخت مثل محاسبه، پرونده‌های قانونی و رقابت‌ سخت است. ولی نترسید: کسانی که اولین خانه‌شان را میخرند، درست مثل شما همه‌ این کار ها را همیشه انجام میدهند و ما با شما در این فرآیند هم ‌قدم خواهیم بود.
ابتدا باید مطمئن شوید که از لحاظ احساسی و مالی برای فروش ملک آماده هستید. خوشبختانه سال‌های گذشته مشغول جمع‌آوری سرمایه‌ مالی مطمئن و پایدار بودید- یعنی به دست آوردن درآمدی ثابت، ذخیره‌ی آن برای پیش پرداخت و افزایش دادن اعتبارتان برای اینکه واجد شرایط رهن شوید.

جستجو


قبل از اینکه رسمأ آماده‌ی فروش ملک شوید، بازدید از خانه‌هایی که باز هستند هیچ ضرری ندارد، صرفأ برای اینکه نبض بازار و اینکه چه خانه‌ای باب میلتان است دستتان بیاید. اما زمانی‌که دارایی‌تان جمع شد، زمان شروعی با انگیزه است.
اگر خانه اجاره میکنید، جستجو را حدودأ ۶ ماه قبل از بستن قرارداد خرید ملک شروع کنید. یکی از  کارشناسان مشاور املاک تهران می گوید: “برای میانگین خریداران ملک ۲ تا ۳ ماه طول میکشد که فقط یک ملک را پیدا کنند و وقتی که آن را به عنوان پیشنهاد ارائه دادید، ۶ تا ۸ هفته‌ی دیگر هم اضافه میشود.” با این حال در بازارهایی که رقابت زیاد و فهرست املاک کم است، جستجو حتی بیشتر هم به طول می‌انجامد.
ایده‌ی خوبی است که از طبقه‌ی اولین خریداران ملک شروع کنید تا مانند بعضی از متخصصان املاک قابل اعتماد محله‌تان، شما را با فرآیند فروش آپارتمان آشنا کنند.
کارشناسی دیگر میگوید: “حتمأ تا جاییکه میتوانید طبقه‌ی اولین خریداران ملک برای یادگیری در نظر بگیرید، بنابراین خیلی ترسناک به نظر نمیرسد.” در هر حال به پایان رساندن چنین کلاسی غالبأ از ملزومات برنامه‌های اولین خریداران ملک است؛ پس بهتر است که این کار را هرچه سریع‌تر انجام دهید.
حال میخواهید با شروع از آژانس خریداران و وام‌ دهندگان رهن، گروه مشاور املاک‌تان را تشکیل دهید. (بعد تر به یک وکیل مشاور املاک، بازرس خانه و آژانس بیمه هم نیاز خواهید داشت). پرس‌وجو کنید، یادداشت‌های مشاورین املاک را در سایت خرید ملک همچون amlakee.com مطالعه کنید یا اینکه ببنید ‌آیا مربی رده‌ی شما پیشنهادی در زمینه‌ی آژانس‌های خرید ملک دارد. اگر از دلال ملکی‌تان راضی هستید و به او اعتماد دارید، کاملأ میتواند شما را به سمت موارد مثبت محلی که در گذشته با آن‌ها کارکرده هدایت کند، از دفاتر وام‌ دهنده گرفته تا آژانس‌های بیمه.
قوانین املاک متفاوت است اما آژانس خرید خانه، علاقه‌تان را با کاوشی که درمورد خانه‌ها انجام دادید همسو میکند و از طرف شما مذاکره میکند و در کل وقتی ملک را خریدید، بخشی از مبلغ کمیسیون را از فروشنده دریافت میکند. (به این معنی که شما مستقیمأ به آن ها پول پرداخت نمیکنید). فردی که شناخت قوی از بازار محلی دارد را انتخاب کنید- و همچنین شخصی که به آن اعتماد دارید که برای شما درباره خرید ملک جستجوی درستی کند.
با مشاوره‌ای خلاصه با آژانس‌تان شروع کنید،‌ با اینکار با هم هماهنگ میشوید- آن‌ها باید بدانند که به دنبال چه هستند. مشاور املاک خوب به خریداران جدیدش تکلیفی میدهد؛ آن‌ها را مجبور به تهیه‌ی فهرستی که شامل پنج ضرورت برتر است (ویژگی‌های غیر قابل مذاکره‌ای که خانه قطعأ باید داشته باشد) میکند، و سپس باید آن‌ ویژگی‌ها را اولویت بندی کنند. یک مشاور املاک تهران میگوید: “اگر ملکی را با شخص دیگری میخرید، آن‌ها باید همینکار را مشابهأ به طور جداگانه انجام دهند و سپس باید هردویتان جمع شوید و آن لیست را در یک لیست اولویت‌ ادغام کنید.” این‌کار چند هفته زمان میبرد.
سپس مشاور املاک به آن‌ها میگوید که از پنج مورد برتر لیست آرزوهایشان، فهرستی رده‌بندی شده تهیه کنند- و دو لیست را باهم ادغام کنند. تا وقتی که اشتراک قابل ملاحظه‌ای بین دو نفر شما دیده نشود، این لیست غالبأ ترکیبی بدون انسجام از ضروریات هر دو لیست اولیه است. اما هرچقدر بتوانید ویژگی‌های مورد نظرتان را در مورد خرید ملک منعطف انتخاب کنید، خانه‌های بیشتری در اختیارتان قرار میگرید- همچنین بازه‌‌ی قیمت‌ها هم گسترده تر میشود.

فهرست کردن این معیارها به شما کمک میکند که در هنگام مشاهده‌ و خرید خانه در مورد اینکه چه چیزی واقعأ برایتان اهمیت دارد تمرکز کنید. یک مشاور املاک تهران میگوید:” اگر افراد بدون آماده کردن چنین لیستی به بازدید خانه بروند، وقتی وارد خانه میشوند به محض دیدن آشپزخانه‌اش اگر که زیبا باشد میگویند همین عالی است! آن‌ها به وسایل تزیینی توجه میکنند که در واقع باید جزء آخرین مواردی باشد که روی آن تمرکز میکنید.”
در ابتدا توجه کنید که آیا پاسخ‌گوی معیارهایتان هست؟ چه چیزی برایتان مهم است؟ سپس جنبه‌های ساختاری- قدمت، وسایل گرمایشی‌اش، کف خانه، پنجره‌ها چقدر است- قبل از اینکه مالک خانه شوید، آیا ماشین ظرف‌شویی محکم ضدزنگ دارد. از آنجا که به عنوان صاحب خانه، قطعأ میتوانید داخل خانه‌ یا آپارتمان‌تان را هر وقت که بخواهید تغییر دهید. شما مالک آن هستید و در طول زمان میتوانید خانه‌تان را تعمیر کنید. اما نمیتوانید خانه‌ای انتخاب کنید و آن را از شلوغی خیابان دور کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی