بهترین املاک فروش ملک در زعفرانیه

خرید و فروش ملک

چه شما اولین خانه تان را بخرید و چه دهمین خانه، قطعا چندان تاکنون به طور فیزیکی از خانه ها بازدید نکرده اید؛ حداقل نه به صورت روزانه. یک مشاور املاک خرید موفق هر هفته از صدها خانه مختلف بازدید می کند. یک دلیل عالی دیگر برای استخدام مشاور املاک خرید این که آن ها می دانند هنگام بازدید از خانه دقیقا باید دنبال چه چیزی بگردند.

نقاط ضعف خاصی در هر خانه وجود دارند که ممکن است شما از بسیاری از آن ها آگاه نباشید. یک مشاور املاک خرید حرفه ای می تواند به سادگی این مشکلات و نقطه ضعف ها را تشخیص دهد.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مشاوره خرید آپارتمان

مرحله قرارداد خرید آپارتمان تهران


۰۱. یک وکیل استخدام کنید. شما باید از تلاش برای تهیه پیش‌نویس قانونی خود خودداری کنید. به جای آن یک وکیل املاک استخدام کنید تا کار درست انجام شود. علاوه بر نوشتن قرارداد خرید، وکیل شما می‌تواند وظایف دیگری را انجام دهد:
– با فروشنده در صورت نیاز به تعمیر قبل از بسته شدن قرار داد مذاکره کند.
– سپرده را تنظیم کند.
– تحقیقات را بررسی کند تا مطمئن شوید که واضح است.

۰۲. انجام آزمایش پیش از بستن قرارداد خرید آپارتمان تهران را انجام دهید. بسته شدن قرار داد املاک تجاری به طور کلی پیچیده‌تر از بسته شدن قرار داد ساختمان‌های مسکونی ساده است. بر این اساس، باید تلاش بیشتری انجام دهید. موارد زیر را با وکیل خود توضیح دهید. چه کسی باید شما را از طریق این فرآیند راهنمایی کند.
– یک نماینده سپرده پیدا کنید؛
– اجاره مستاجر را بررسی کنید؛
– تحلیل محدودیت‌های منطقه‌بندی؛
– بررسی تکالیف و فرض اجاره مستاجر را بررسی کنید؛
– تکلیف هر گونه قرارداد خدمات به ساختمان را در نظر بگیرید؛
– همه چیز را را در مورد مالکیت بررسی کنید؛
– هر گونه مجوز مورد نیاز را مشخص کنید؛ به خصوص اگر قصد دارید پس از فروش آپارتمان تهران بر روی این ملک اصلاحاتی انجام دهید.
۰۳. در مراسم اختتامیه شرکت کنید. اگر ساختمان را به عنوان یک LLC خریداری می‌کنید، به یاد داشته باشید که نماینده کسب‌وکار شما باید در مراسم اختتامیه شرکت کند. بسته پایانی باید حاوی مدارک زیر باشد:
– سند قطعی
– گواهینامه های دیگر
– تکالیف اجاره
۰۴. برای خرید خانه تهران یک شرکت مدیریت دارایی استخدام کنید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید در محل زندگی کنید یا خیر. اگر این کار را نکنید، باید حواستان به دریافت اجاره ها از مستاجر باشد. همچنین، اگر در خارج به سر می برید، می توانید از یک شرکت برای اداره کردن این مورد استفاده کنید.

– شما می‌توانید یک شرکت مدیریت دارایی را با صحبت با دیگر ملاکان و یا تماس با نزدیک‌ترین موسسه آپارتمان پیدا کنید. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین نگاه کنید.
– مطمئن شوید که با داوطلبان بالقوه در مورد تجربه کاری خود و خدماتی که ارائه می‌دهند، مصاحبه کنید.
– برای خرید خانه تهران بپرسید چقدر باید هزینه کنید. به طور معمول، یک شرکت مدیریت دارایی ۵ تا ۱۰ درصد اجاره ‌بها را جمع‌آوری خواهد کرد.

اینها موارد کلی و عمومی درباره فروش آپارتمان تهران به شمار می روند. بدیهی است که در هنگام فروش ملک تهران ، ممکن است موارد بسیاری مورد توجه شما قرار گیرد و نکات بسیاری در مورد خریدن یک آپارتمان لازم باشد تا به دقت بررسی شود. لذا، قبل از قطعی کردن خرید ملک تهران مورد نظر خود، بهتر است با یک مشاور املاک مطمئن تماس گرفته و از آنها راهنمایی بخواهید. گروه مشاورین املاک شار، در موردخرید ملک تهران شما را به درستی راهنمایی خواهند کرد تا از اشتباهات رایج خودداری کنید.


همه این موارد برای آن است که فروش ملک تهران دلخواه شما، تجربه ای دل انگیز و دوست داشتنی برای شما باشد.

با خواندن  وبلاگ در-خرید-خانه-به-این-نکته-ها-توجه-بفرمایید  می توانید راحت تر خانه خود را بخرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی